2019年4月10日星期三

Bergamo

4月1嚟到Bergamo,會喺呢度stay三晚.
Check-in後行去纜車站探吓路先。行去要半個鐘㗎。

纜車係上山上嘅舊城區.
沿大街Viale Roma行。
懷疑呢度係銀行區,經過好多間銀行.
有間別墅好靚喎....
....原來係office嚟。
終於到咗喇。特登行嚟呢度係因為想睇吓車費幾錢. 網上都唔見有網址。
原來呢啲係公交車嘅一部分,好似巴士咁,同巴士車費一樣。
最後決定聽日搭巴士上山. 因為見酒店附近有車可以上到頂,又唔使行咁耐嘛.
之後就去搵餐廳食飯(六點幾).
Via XX Settembre商店街。諗住有餐廳啦,點知只見cafe. 
一路行到返酒店都唔見有.有嘅就一係太早未開.
4月2搭巴士去到舊城區嘅尾站。
Cittadella嘅鐘樓。
呢日有好多意國小學雞,佢哋好似係去劇場。一班有成三四十人, 同一時間起碼有十班學生喺條巷度, 噪到拆天。。。
即刻去白色呢棟圖書館避一避。
地下有展覽。
樓上係畀人溫書嘅圖書館。可以入㗎。但我唔好意思四圍行啦.
Piazza Vecchia
Basilica di Santa Maria Maggiore
旁邊嘅Battistero
教堂有好多學生入咗去,都係去睇吓其他嘢先。塔樓Campanone上去5歐,有lift,唔使自己行。上啦.
售票處有個古羅馬遺址。
Basilica di Santa Maria Maggiore
我避難嘅圖書館。


好快就落番嚟。
行吓行吓去咗教堂嘅背面。
終於入教堂參觀。。。
嘩!好靚呀。每個角落都有裝飾㗎。



懺悔都可以靚過人.
隔籬嘅教堂Catedrale di St Alessandro相比就冇乜睇頭。
但係有個前教宗Pope John XXIII嘅物品展。佢係喺Bergamo出生的。

食完個lunch就行落去睇一吓我想睇嘅城門.
山下嘅新城區.
噚日行嘅大街。。。行咗好多路呢.

20 則留言:

  1. 你篇熱他利雜記要攤凍先呀
    乜呢間教堂俾人影相咁闊佬

    回覆刪除
  2. 旅行我會多步行,左穿右插,會發現不少見聞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜行嘅地方都係住宅,冇乜嘢睇.

      刪除
  3. 去旅行應該要行先啱嘅,咪點睇到嘢喎。

    回覆刪除
  4. 唔去梵蒂岡睇教堂?
    意大利你有冇去過佛羅倫斯、羅馬、西西里島?
    唔係小班教學每班得二十幾人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梵蒂岡,佛羅倫斯、羅馬廿年前去過喇。西西里島有機會先啦,未係首選目的地。
      我估去課外活動group埋一齊卦。

      刪除
  5. 鐘樓整部lift, 好似好古怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 影響唔到外觀,又唔使行,我同意裝喎.

      刪除
  6. 我從英國飛米蘭,就在Bergamo落機,覺得佢地方好舊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住間酒店就係見到遠處嘅Bergamo機場飛機起降㗎。

      刪除
  7. 乜圖書館唔可以四圍行咩?!

    回覆刪除
  8. 我都鍾意行,但我的團友多唔行得。上次只匆匆自駕了一圈,只能睇你D相深度遊

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.