2019年4月19日星期五

復活節快樂!

復活節快樂!
上星期日係聖枝主日. 主教主持露天彌撒。
用咗5歐買咗枝聖枝。
睇報導,原來聖枝嘅紮法係各處鄉村各處例。主要係銀柳搭六款植物。
常見係我嗰款, 底下係Stechlorbeer.(疑似奧地利德文,唔知中英文係乜)有迎福,除魔嘅意頭喎.
Btw Good Friday奧地利唔係假期嚟㗎。今年本來有機會有假的, 但係........
故事係咁>>>
喺奧地利(天主教國家)如果你申報你係基督教,係有假放的。原意係尊重各宗教。但有人覺得係宗教歧視,大家都係信耶穌點解天主教冇得放。於是有人告上歐洲法庭, 仲勝訴添,假期要人人平等喎。
今年放唔放假當然引起好多激辯啦. 商人話呢日係消費嘅好日子. 啲人要買嘢做節。放假就冇得做生意(奧地利假期商舖係唔可以營業)。如果特許呢日可以開舖,商家又反對喎. 因為假期開工奧地利僱主係要畀double人工的。
奧地利呢個與民為敵,政策偏向商家嘅政府(香港人聽起嚟係咪好熟咁呢?). 最後修法, 個個都冇得放。。。。




28 則留言:

  1. 真是順得哥情失嫂意囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 件案判出嚟原意唔係咁囉. 我要去搵人釋法。

      刪除
  2. 你冇扎幾片祿柚葉上去劈下邪😂

    回覆刪除
  3. 我細個時,阿媽都會喺清明節買楊柳枝插上門眉辟邪。

    你呢個香港王子變節唔跟啦!

    回覆刪除
  4. 選銀柳作為主枝,有沒有特別意思?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係要用棕櫚樹,但係奧地利冇所以用銀柳代替。

      刪除
  5. 大家冇假放,一拍兩散。

    回覆刪除
  6. 我度夠無假放咯 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔係個個州都有假放㗎?!

      刪除
    2. 唔係呀,公眾假期就哽係全國一致㗎啦,咁即係全國都無得放囉,記得以前我有留言提過吓

      刪除
    3. 係咪我記錯呢?你係咪花旗國㗎??

      刪除
    4. 哎吔,王子真係貴人善忘,你去睇返我50年前嘅留言啦
      2014/04/easter-market.html

      刪除
    5. 花旗國冇記錯.邊係善忘呢.

      刪除
    6. 善忘係指你唔記得我度無假放囉

      刪除
    7. 好好啦,未至於老人癡呆。

      刪除
  7. 回覆
    1. 都有嘅,Easter ham。但就365日都食到囉,只係唔同咗個名。

      刪除
  8. 原來呢個世界處處也是商人主宰國家....唉!

    回覆刪除
  9. 香港叫銀柳拜神用,比奧地利加左光環🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀柳拜神用嘅咩?我見係農曆年插多喎.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.