2019年4月12日星期五

(運)吉日

4月3 呢日嘅目的地係米蘭。由Bergamo有火車到, 唔使轉車。
因為唔知㗎車迫唔迫,咁豪畀佢,買頭等啦(只係差兩歐)。
但係頭等同二等唔覺有分別, 頭等好似仲差過奧地利二等。

喺車上睇吓張飛,冇時間的。應該係乜嘢時間都可以上嗰個方向嘅車。
再睇吓背面。。。冇劃位要打?咁即刻喺車上, 喺月台搵部機啦.
唔見, 心諗可能查飛嘅會幫我印。
查飛喇。。。
  • 你冇打喎. 罰款50歐(車費只係8歐幾)。速速磅,唔好兩頭望。
  • 都唔見有機. 你唔可以幫我印嘅咩?
  • 部機喺火車站度(售票地方),你依家畀唔畀吖?
  • 我係遊客唔知喎. 冇錢, 唔畀!!
  • 唔畀我報警,到時收你double。米蘭警察到時同你傾。
  • 你咪報囉 (唔信冇酌情).
佢又真係call人喎. 然後繼續查飛去. 
點好呢??  落車先啦, 送羊入虎口咩。

喺下一個站即刻落車,即刻閃咗人. 唔係即刻去反方向月台, 而係睇吓呢度有乜行...
一出火車站係住宅區,冇嘢睇的。
OK,定下神來。下一步點做。。。打,搭一個鐘後嘅下一班?可能警察喺米蘭等梗我喎....都係唔去嘞,返Bergamo。
之後買過一張飛同打印,等車返歸。(圖中就係打卡機喇)
就係呢張飛喇。奧地利咁印得靚靚嘅飛係唔使打卡㗎。咁就出事了。
其實喺自助售票機買係要揀班次. 買飛時佢會提你小心扒手,小心唔係職員嘅人嚟幫手. 但係就冇提你要去打卡。而通常啲人會睇吓票面啲資料啱唔啱, 但票面就冇叫你去打卡。都唔知係咪呃遊客嘅技倆。

喺Bergamo,因為落大雨,除咗行超市就乜都冇做過.

21 則留言:

  1. 嘩﹗我想外國旅客肯定唔知還要打卡啦﹗

    回覆刪除
  2. 你唔去都啱,费事俾人屈錢。

    回覆刪除
  3. 你住咁耐都唔知,游客必中伏。『九兩菜』嘅車票制度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 各處鄉村各處例。歐盟應該要統一咗佢啦.

      刪除
  4. 回覆
    1. 奧地利唔使㗎嘛. 歐盟應該要統一咗佢啦.

      刪除
  5. 你又話張飛背面有寫明要打卡?有寫明又點會係陰你呢?喺月台搵唔到部打卡機就去搵個職員問吓啦,搵唔到職員就留意吓其他乘客喺邊打卡啦
    買飛個網站都應該有寫明要打卡㗎係嘛?
    另外去旅行之前都要做好功課,yt 有片話埋比你知如果唔記得打卡咁點算,答案係.....
    你自己睇啦,我當堂嘩哈哈笑咗出嚟,乜原來咁簡單(可以跳去4:24開始睇):
    https://www.youtube.com/watch?v=Bjw_kldsydk

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係覺得陰人喎, 本地人喺煙仔檔買嘅飛(回程時我買咗&查飛嗰個又show人哋嘅飛我睇)票面係有提你打卡㗎。
      月台係冇職員㗎。
      咁又唔知喎.我喺自助售票機買。
      奧地利查飛嘅以前都係咁㗎。唔好笑.

      刪除
    2. 奧地利都係咁?咁你當時搵唔到部打卡機點解唔照辦煮碗?

      刪除
  6. 王子好勁呀無畀佢拋窒,仲識得走為上著!!!

    回覆刪除
  7. 咁咪即係明想呃遊客囉, 鬼知咩.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.