2013年11月2日星期六

應節活動(上)

噚日去咗一個新地方.

狗公園?? No, no, no.
噚日係Allerheiligen(All Sants Day)公眾假期. 係去拜山嘅正日. 咁我都去應吓節,去咗寵物墳場.
墳場開咗兩年,仲有好多位架.




Oh! Snoopy已經歸咗西.
倉鼠都有架. 佢算唔算英年早逝呢?
土葬太貴? 都有骨灰位架.
靈堂. 播出生前片段.

60 則留言:

  1. 通常奧地利人興帶咩去掃墓?

    回覆刪除
  2. 寵物嘅墓地都好大喎。

    回覆刪除
  3. 真的港奧生活大不同 , hk 連人的骨灰位都唔夠 ......

    掃墓, 笑c ..... http://www.youtube.com/watch?v=Ih_pzMIbo9I

    正牌的是哥哥的 : 愛慕 http://www.youtube.com/watch?v=Lrnci2im740

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka,你唔講都唔記得哥哥o既愛慕先係正牌

      刪除
  4. 香港人 c 咗都好難有墓地 , 做呢處寵物好過lu .

    回覆刪除
  5. 港奧兩地文化大不同!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估HK都有人想有寵物墳場. 可惜冇咁多地方.

      刪除
  6. 我之前的狗狗骨灰我放在家

    回覆刪除
  7. 主人咁好,做寵物都唔錯。

    回覆刪除
  8. 倉鼠有2年命都差唔多
    好多主人都好好心機,整得好靚

    回覆刪除
  9. 前排電視都有播法蘭西呢D寵物墳墓, 私人辦既, 每年要俾錢, 有D人會將唔同時候養既狗都放埋一齊架

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. HK都有人想有寵物墳場. 可惜冇咁多地方

      刪除
  11. 回覆
    1. 我估同人一樣....你睇睇我聽日篇blog啦.

      刪除
  12. 以為你應咩節添!嘿!撞鬼!

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. HK都有人想有寵物墳場. 可惜冇咁多地方

      刪除
  14. 可以成為佢地屋企既份子, 寵物們, 主人們都好幸福呀....

    回覆刪除
  15. 拜山都要應節?今天整日下雨,陰陰濕濕,你仲要影埋個靈堂model, 好愁呀。

    回覆刪除
  16. 係外國做寵物,待遇都唔同D呀!

    回覆刪除
  17. 嘩~~動物個墳埸咁大咁靚, 我諗香港o既c人都羨慕埋一份!

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 好多人都想HK有寵物墳場. 可惜冇咁多地方

      刪除
  19. 土葬貴唔貴,啲墳又佈置得好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幾個唔同價錢. 好似一隻2kg以下o既,兩年要225.6歐.

      刪除
  20. 好多人都未有咁既身後安置地.

    回覆刪除
  21. 感覺上外國人對寵物真係好好,走左都有個大墳場安置佢,仲要整到好靚,地方又大!
    相反HK就.....= = 人都未必有安置的地方.....
    (順便一提...剛不小心DEL左你的留言...sorry ><)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係做狗都不如
      DEL咗!! 我好用心去留言架. :D

      刪除
  22. 喱個掃墓日子是專為寵物?外國地大真係點攪都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 掃墓日子係for any grave. 人,寵物都有.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.