2013年11月28日星期四

無私分享

多謝大家無私嘅分享. 我個日式芝士蛋糕成功了.

今次用咗blog友講cut and fold方法. yt搵埋個video自學.

===================================
仲有要講吓我嘅山竹牛肉. blog友介紹用豬牛混肉(50/50). 真係滑咗好多. 相我就冇影,因為都係一舊嘢.

68 則留言:

  1. 勁, 你真係越煮越有研究 !

    回覆刪除
  2. 忽然咁客氣嘅,以為去錯地方,hehe.
    個video講解得好仔細。做蛋糕難唔到你啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪見我老實唔客氣. 其實我時時都好客氣架!

      刪除
  3. 最初睇到張相,再睇大標題,仲以為王子泔好請大家食蛋糕添(~o~)
    今次你個蛋糕睇落真係好得,讚!

    回覆刪除
  4. 以為你無私分享請我地食添!噢!抵得你!

    回覆刪除
  5. 我最差就是做芝士蛋糕。同樣氣力,我會選擇做雪芳。

    回覆刪除
  6. 今次大成功,連少少兩層都睇唔到

    回覆刪除
  7. 呢個咁陰柔嘅切翻轉招式好慢喎!一定搞咗好耐喇。成功咗好開心。

    回覆刪除
  8. 芝士蛋糕睇來應該唔錯, 不過隻膠碟賣相就差啲喎。
    講完山竹牛肉, 下次請講德國香腸, my favorite.

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國香腸咁買,邊使自己出手呢.

      刪除
  9. 咁你食的東西, 大部份是自己郁手整嗎??!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾叻喎!!!自給自足~~讚!!!!!!!!!!!

      刪除
    2. o係呢度冇可能餐餐出去食嘛.

      刪除
  10. 乜你整呢個之前未試過cut & fold既咩?基本上所有分蛋法都要用架啦.

    回覆刪除
  11. 点解無一個完整既cheese cake show出来比人睇? U図中既cut到砕湿湿吾吸引wor..

    回覆刪除
    回覆
    1. 完整一個睇唔到成唔成功嘛. cut到砕湿湿咁咪冇人話想食囉. kakakaka

      刪除
    2. 吾係wor。。無完整理一個比人看、人地又点知U係米真係成功架?

      刪除
  12. 天寒地凍都係留在家玩煮飯仔最好^^

    回覆刪除
  13. 好似好正喎,下次返黎香港真係要整返個俾BLOG友們食!

    回覆刪除
  14. 看完你的成品我好想食!

    回覆刪除
  15. 有志者事竟成⋯掂掂!王子好嘢!

    回覆刪除
  16. 山竹牛肉? 少D馬蹄吖唔該~

    回覆刪除
  17. 犀利呀 ! 兩款你都成功咗 , 可喜可賀 !

    回覆刪除
  18. 都幾似樣…….幾時出本王子御食譜呀^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.