2014年1月7日星期二

Post Empfangsbox

呢度住宅大廈係冇看更. 如果你有乜大型郵件以前都要去郵局攞.  
好似係舊年開始有個方便安排(又可能係郵局減人手嘅安排). 啲大廈可以申請呢啲Post Empfangsbox.
郵差送件時如果冇人,佢會將件嘢放入呢個箱,然後畀張開箱卡喺你個信箱. 咁你幾時都可以收件.  
唔明? video.

我有個問題,如果同一時間有幾件嘢去唔同嘅人,但係又唔夠呢啲Post Empfangsbox,咁個郵差點取捨呢?? 最重嗰件擺低??

57 則留言:

  1. 件野再大d, 咪一樣擺唔落個箱啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔知喇,呢度服務好好架(對d郵差),太大件野係唔派架. 畀紙你去郵局攞.

      刪除
  2. 我哋通常係鄰居代收架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係睇乜地方啦. 我以前住o個度都係. 我e+呢度日頭冇乜邊戶有人o係屋企.

      刪除
  3. 係幾方便郵差喎 , 但張咭就咁放入信箱好容易比人攞去開箱攞物件 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呢度d人都仲好單純,未有偷信事件

      刪除
  4. 方便d,好過去郵局攞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀. 去郵局攞咪又係要o係office hours去.

      刪除
  5. 幾方便。 好彩我近郵政總局, 可以去攞郵包,但都係限時限刻架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去郵局攞又係要o係office hours去,真係唔方便

      刪除
  6. 呢個方法看似good, 但實唔實際呢,郵包要fit 入個箱先得喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大過個箱o個d我估係唔派上門囉。 

      刪除
  7. 回覆
    1. 我一定擺低最重嗰件囉,邊有咁笨

      刪除
  8. 我地呢度幾大件都係送去屋企, 無人先寫低張纸去郵局攞!

    回覆刪除
  9. 明知有大郵件要寄畀人,就用掛號簽收啦~~~

    回覆刪除
  10. 我的問題係, 個箱入面有超過一件時, 咪會俾其他人攞左?

    回覆刪除
  11. 咁都幾方便, 但如果同時有幾家都有郵包, 有可能會俾其他人攞咗喎.

    回覆刪除
  12. Happy new year!!
    送到嚟就唔會攞返走啦!

    回覆刪除
  13. 我哋UPS, Fedex 同郵局,乜嘢都係放喺門口架咋,幾百蚊嘅野都係咁話,除非寄嘅要求簽收,唔係就放喺門口。

    回覆刪除
  14. 香港都好似係太大件野係唔派架. 畀紙你去郵局攞,
    我試過明明郵差派信時屋企有人 (因為叫亞媽係屋企等郵包),但之後竟然都係收到張卡話無人叫我去郵局攞

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個case我就係o係呢度試過. 所以我知太大件唔派

      刪除
  15. 呢個方法真係幾方便。

    回覆刪除
  16. 我呢度如果有太大件嘢,都係唔派都係. 畀紙去郵局攞!

    回覆刪除
  17. 你個度郵局office hours係9至5?

    回覆刪除
  18. 很方便呀! 這邊就像香港一樣, 派紙叫你去郵局拿。

    回覆刪除
  19. 聽講歐洲有D地方,冇人在家會將郵包放在鄰居處

    回覆刪除
  20. 呢度反而有人話, 郵差見大件, 就扮搵唔到人, 擺低張卡叫你去郵局攞, 不過唔知真定假啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過啦,畀我發現咗,郵差寫咗道歉信.
      http://ohtria.blogspot.co.at/2010/09/blog-post.html

      刪除
  21. 我地收大件郵件都係放門口乍!

    回覆刪除
  22. 你哋都幾先進,用開箱卡。我喺美國,視乎你住咩屋,如果係獨立屋(single house),會有自己信箱(細細個)設喺路傍近你屋嘅driveway處,大物件除非係掛號或要簽收,否則會放門口。
    如果係連幢屋(townhouse)或多曾住宅(apartments),每單位有一個小信箱收信件,另有兩三個大信箱用嚟收大物件,就好似你嗰邊咁,但大信箱就仍然用鎖匙開,唔係開箱卡,所以你嗰邊先進啲。
    如果物件連大信箱都放唔落,都係放門口。呢邊啲人大都好乖唔會偷放喺門口嘅野,但如果你住嘅地區唔好,當然都會發生。
    你可以睇吓呢邊啲衰仔點送貨:
    http://www.youtube.com/watch?v=lM3SRG7D21Y
    http://www.youtube.com/watch?v=89oogoOeLhc
    http://www.youtube.com/watch?v=DEzg-hlopIo
    http://www.youtube.com/watch?v=zvluJtUM3B0
    http://www.youtube.com/watch?v=BkcqF9y9tHY

    回覆刪除
    回覆
    1. 用鎖匙咁可唔可以自己去配多條呢?

      刪除
    2. 哈哈,咁都比你諗到?我諗無人會咁做囉,條鎖匙插咗入去後,係無辦法拔出嚟㗎,只有郵差先可拔出嚟。如果你自己配多條鎖匙,插入後無辦法拔出,咁郵差一睇條匙唔同就知有古怪。
      平時條鎖匙永遠都係插咗入匙孔狀態(個鎖匙扣係咁吊住),等郵差有包裹放入大郵箱時,就將鎖匙拔出並留喺收包裹人嘅小信箱內。所以如你有留意到大郵箱匙孔無鎖匙時,就知內裡有包裹喇。

      刪除
  23. 我呢邊就一時時,mailbox都有小小size嘅。真係太大嘅,有時見佢就咁放我門口,有時就放便條叫我去郵局攞,但好似唔見話放係鄰居到。好彩我呢邊郵局收6:30pm,放工趕得切去擰,同埋週六開上午。所以一般我都等週六帶埋我家壯丁去幫我抬。其實放門口都驚人哋攞咗,因我棟大廈樓下無大門,人人都上得來㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩D人都仲好單純,冇乜聽過偷郵包

      刪除
  24. 咁都好過去郵局咁煩嘅

    回覆刪除
  25. 我都覺得送到嚟就唔會攞返走!可能就咁放在屋企門口 =D

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.