2014年1月18日星期六

Poulet mariné grillé

次呢個真係加國嘢!

友人空投咗兩支maple syrup過我. made in Quebec(感到Quebec分離主義都幾嚴重).
兩支點食呀!!! 佢都驚我唔知點用,早有準備,搵咗多個食譜畀我. 法文食譜. 首先估估吓揀,再用google翻譯.
材料順序有>, ,, 豉油, , , 胡椒, maple syrup.  
呢個可以當BBQ醃料. 我就用嚟焗雞.  
嚟係冇maple syrup, 味道都可以.

53 則留言:

  1. 如果係made in eu又係邊度造?我會想到Poland, Lithuania etc

    回覆刪除
  2. maple syrup要純既先係上品!
    仲有可以溝檸檬榨汁飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你講過溝檸檬榨汁飲,我都試咗,味道都OK.

      刪除
  3. 我以前都買過 , 但唔知點食我求其當佢係糖膠搽pancake , 但太稀麻麻 .

    回覆刪除
  4. 朋友有心,吃了甜在心!

    回覆刪除
  5. maple syrup 好野黎架, 因為一來唔係精煉糖, 二來有豐富礦物質同可以抗氧化, 整 crêpe, pancakes, 落純 yoghurt 都OK喎

    回覆刪除
  6. maple syrup我冇買過,好少食,已經唔記得係乜味lu

    回覆刪除
  7. 出嚟係冇maple syrup味 ……咁用楓樹糖漿黎仲乜,平平地用沙糖啦!

    回覆刪除
  8. 不如你揾次嚟瑞士買English muffins, 美式熱狗包同埋maple syrup 啦. :P

    回覆刪除
    回覆
    1. maple syrup我呢度有架. 但係好似稀d咁.

      刪除
  9. 我剩係食西多pancake先用佢。

    回覆刪除
  10. 我之前試過用嚟整杏仁酥,好好味㗎

    回覆刪除
  11. 我以前也有親友送個一枝比我,又係唔知咁好野,終於和樓上位一樣食pancake 或西多用左佢,當時仲覺得點解咁稀既, 原來應該咁用才真.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都只係知食pancake用咋. 要試多d食譜用咗佢.

      刪除
  12. 我就有朋友送了枝醋 (Cherry Wood Aged Balsamic Vinegar - 5 years), 自己買了枝Bertolli Classico Olive Oil. 今天早餐一齊用來點麵包, 味道一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇研究我o既Balsamic Vinegar有幾多年.

      刪除
  13. 美國好多ham用maple syrup來醃,吃時甜甜的,幾好味架!

    回覆刪除
  14. 甜甜地可以整埋瑞士雞翼

    回覆刪除
  15. maple syrup呢樣野,感覺好souvenir shop

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 係呀. 我懶清d毛仔. 索性唔要d皮

      刪除
  17. 係咪真係加國野先~ Wakakaka~

    回覆刪除
  18. 覺得maple syrup差不多焗時, 才查上雞肉上會好D?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正 :-))
      覺得雞腿差不多焗 "好" 時, 才將maple syrup查上雞肉上會好D?

      刪除
  19. Oh……諗起我都有瓶maple syrup手信, 要揾番出嚟先 :P

    回覆刪除
  20. 焗蛋糕,焗甜餐包(飽面掃蜜糖焗個隻),焗雞,焗叉燒,當蜜糖沖水飲....
    兩枝又真係要密密煮,先得。保質期長唔長呀?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.