2015年3月16日星期一

奧地利工作假期

講開工作假期,據報今個月開始香港人可以嚟奧地利工作假期. 但係逗留時間只有六個月. 我覺得完全係昆人,想港人嚟促進奧地利經濟。

首先報導講得啱,絕大部分機構都會優先聘用懂說德語的人. 連啲自閉工種都要懂流利德語. 另外奧地利德文同香港人學嘅德國德文又有少少唔同,要啲時間適應。
OK如果語言唔係問題,你又咁叻一嚟到搵到工,但係又有幾多公司只請你幾個月呢??
嚟到打黑工又無謂啦. 如果一心工作假期只係要假期嗰part. 咁都OK嘅。
btw生活指數奧地利較德國便宜> 呢個唔好信個報導。本地媒體時時都話奧地利乜都貴過德國。見我去德國入貨就知啦.

(綜合報道)(星島日報報道)奧地利政府剛 與香港政府簽訂協議書,成為繼澳洲、愛爾蘭及德國等地後,為香港年輕人提供工作假期的國家,正式生效期由今年3月2日起,只要年齡為十八歲至三十歲的香港 居民均可申請,不過申請人必須出示來回機票或證明戶口有足夠金錢購買回程機票,兼至少攜帶2,000歐羅(約17,418港元)的生活費,以及購買有效期 與擬定逗留日數相同的旅遊保險等。值得注意是該工作簽證最長逗留時間為六個月,加上可在入境的神根公約國免簽證逗留九十天的政策,這表示在歐洲的最長逗留 檔期為九個月。
  友人曾申請德國工作假期簽證,條件與這趟奧地利工作假期的差不多,由 於德、奧是鄰國,也以德語為主,建議有意申請工作假期簽證的朋友,不妨一併考慮。只是若你的目的是旅遊為主、工作為次,以生活指數計,奧地利便會較德國便 宜;但希望到來打工賺錢的,便得留意當地絕大部分機構都會優先聘用懂說德語的人,若你的德語不太靈光,便要三思!

54 則留言:

  1. 咁奧政府提供咁既機會即係虛設.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係嘅. 你嚟租屋,消費。奧政府可增加稅收收入.幾好架.

      刪除
  2. 回覆
    1. 搵到工時又夠時間要返HK

      刪除
    2. 剩係holiday果part都唔錯,不過我又唔夠錢住半年喎,除非去你度屈蛇kakakaka...
      又或者你有冇興趣請家傭XXXD

      刪除
    3. Gael最近都冇煮食,個履歷冇乜野睇喎.

      刪除
  3. 趁後生出去闖蕩吓,操吓德文都好。

    回覆刪除
  4. 可以當練習德文, 去半年 (如果唔玩自閉, 要接觸人), 都可以進步好多

    回覆刪除
  5. 大家同鄉,我信你呀! 邊得咁多人識德文去working holiday??
    咁你屋企請唔請工人執屋? 我做幾個月working holiday都得架

    回覆刪除
  6. working holiday我度都係唔work架,反而au pair真係有人請,仲可以去學德文

    回覆刪除
    回覆
    1. 做au pair咁都要有啲德文底先可以.

      刪除
    2. 唔使架,視乎個家庭咋,我之前識幾個黎到先學
      有啲搏入大學,就會讀到A2/B1先黎

      刪除
    3. 完全唔識德文嘅au pair呢度好少見

      刪除
  7. 英國去年都開始有 WORKING HOLIDAY...
    我新請的助手就是用WORKING HOLIDAY VISA, 可以留2年....

    回覆刪除
  8. 奧地利會較德國便宜!唔係掛!搶錢過喎!

    回覆刪除
  9. 呢边嘅 working holiday 啲人多數去果園摘生果, 血汗錢!

    回覆刪除
  10. 想了解一下,通常搵到嘅工份夠不夠cover 日常開支?
    在我這邊有很多日本同韓國的人,目的第一是搵錢,如果唔掂還有人會出賣肉體呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知.
      出賣肉體我度要有牌,要交稅.

      刪除
    2. 難聽的叫出賣肉體……
      不過佢地只認為是援交咋,唔通做朋友都要有牌和交稅咩?

      刪除
  11. 邊有王子一去到奧國, 即刻搵到份好工咁好呢!!!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁講你的德語應該好流利?!!

      刪除
    2. 邊度流利吖,我呢啲係好個別特別例子。

      刪除
  12. Oh! Ausria is more expensive than Germany. I originally think the reverse is true.

    回覆刪除
    回覆
    1. 話係呢度銷售稅高過德國,貨物運送成本又高啲。

      刪除
  13. 唔識語言,搵工最大障礙

    回覆刪除
  14. 「如果一心工作假期只係要假期嗰part. 咁都OK嘅」––––事實上大部分西人玩 working holiday 都係為左 holiday 果 part 架啦,最興係響酒吧/餐廳做幾個月廉價勞工,無人真係貪攞 work experience。真正要外國工作經驗的,會先找到工作然後由工作單位贊助working visa。不過對於香港人,呢個working holiday安排的確運吉。

    回覆刪除
  15. 促進經濟的手段,意念不錯!

    回覆刪除
  16. 依家歐元咁低,真係廉價勞工,本地華人都想不打工了

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係呢度搵呢度使都唔係大問題。

      刪除
  17. 你去德國入貨係因為奧地利好多鬼佬野都無嘛,english muffin, 無,熱狗包,無,清雞湯,無,前幾篇又話連anchovies都無
    btw,其實用BNO係咪可以自由喺歐盟國家打工㗎?我喺網上睇到有人話得有人話唔得,又話某啲歐洲國家會當BNO係EU citizen喎,係咪真?好亂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講清楚一啲係英文人食嘅o野唔多普及。English muffin, 熱狗包我終於見有本地超市一間分店有。清雞湯仲未有發現.
      只係我烏龍啫. 我第一次買嗰樽係寫anchovies,咁我咪以為 係德文囉. 點知德文係Sardellen, 咁間間超市都有.
      真係有人話得有人話唔得,睇處理嗰個人識唔識分架咋.好似我咁佢哋當我個BNO係EU citizen囉.

      刪除
    2. 睇處理嗰個人識唔識分,咁你會唔會下次返香港再返嚟奧地利時遇著個唔識分嘅,唔比你入境㗎?

      刪除
    3. 當咗我係英國人嘅居留證仲有好幾年效,到時先算。

      刪除
  18. 半年咁少~~而且真係有D掛羊頭賣狗肉FEEL

    回覆刪除
  19. 即體驗唔到,昆人來消費!

    回覆刪除
  20. 我岩岩係德國WH左成年+旅行出出入入留歐洲都超過15個月,話說係德國搵到份工,算儲到多多少少。而家打算黎下奧地利咁~
    德文讀讀埋埋+留左成年,應該都岩岩到A2 (寫德文好難,返工只有聽同講)
    如果博下黎奧地利,有冇機會搵到啲兼職?BLOG主你點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難講喎,正式搵工嘅好多都要人事,工作經驗,流利德文。
      散工有機會唔使以上嘅。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.