2016年4月23日星期六

蒜蓉湯

屋企糧倉可以用嚟煮嘢嘅只有洋蔥,薯仔同蒜頭。咁就煲個蒜蓉湯啦.食譜網上有好多,揀咗以下呢個. 
http://www.foodandwine.com/recipes/garlic-soup

4個洋蔥切粒,兩杯蒜頭,一罐雞湯(我冇就用咗400ml 菜湯),6條parsley莖,1.5茶匙thyme,一塊月桂葉。兩杯half-half(我google過係啲cream之類嘅東東, 我用奶代替)。
慢火洋蔥,落切咗嘅蒜頭,冚蓋煲佢三十分鐘。之後落晒其他材料煲佢. 撈起塊葉後打蓉,隔渣。
我見佢份量好似好多,我減咗半。但係煮出嚟得兩碗湯咋. 隔咗嘅渣當然唔好嘥. 第餐我當薯蓉咁食.

31 則留言:

  1. 就咁飲湯你邊夠呀 ,麵包都冇片架 ,係咪吞埋3大碗白飯呀.

    回覆刪除
  2. 覺得好有營養,身為抵抗力會好強

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 想清吓個雪櫃,冇買咗多stock.

      刪除
  4. 配香噴噴嘅炒冷飯架碟健康嘅青BB烚菜都好正。

    回覆刪除
  5. 起初真係以為只有洋蔥,薯仔同蒜頭,原來仲有好多。。。

    回覆刪除
  6. 你度超市無half and half咩?如果雪櫃有cream,可以同埋奶一齊兩樣都落,都一樣啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度好似唔興呢類mixed好嘅食材。

      刪除
  7. 乜你屋企有咁多蒜頭㗎?

    回覆刪除
  8. 用兩杯蒜頭???飲完會唔會勁口氣呀?

    回覆刪除
  9. 嘩咁多蒜頭和洋蔥超濃味啊 !

    回覆刪除
  10. 咁鬼重(洋葱蒜頭香料)口味架XXD

    回覆刪除
  11. 自己減少蒜頭份量得唔得架?!!兩杯真係好多......@@

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.