2016年5月13日星期五

Bayerischer Wurstsalat


西人嘅cold cut之中,我至鍾意呢種。如果早餐buffet有,我會揀佢. 有人話我乜揀埋啲cheap嘢食㗎。

有時肚餓喺超市我會買用呢種腸整嘅沙律食. 呢日買咗一pack,不如就整呢個沙律啦. 喺google睇圖,以下呢個食譜嘅最似. 雖然話係巴伐利亞嘅, 但係奧地利都有呢款,可能飲食習慣差唔多啦。

http://www.chefkoch.de/rezepte/844411189692260/Bayerischer-Wurstsalat.html
腸,酸瓜,洋蔥切條。撈啲醃酸瓜嘅汁,落啲chives(我唔記得咗落). 食得!







23 則留言:

  1. 食物無分貴賤, 最緊要好味 ,而最好味既食物通常都係最簡單普通既.

    回覆刪除
  2. 靚的 cold cut 一D都唔平。ready meat 就最 cheap 喇。

    回覆刪除
  3. 呢方面我都係隨心而行,唔理會食乜會畀人睇低,反而覺得佢有問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果buffet係就唔係咁講啦,專揀貴嘢食嘛.

      刪除
  4. 我都好喜歡吃cold cut,你知酒店廚師會用頭頭尾尾嘅cold cut 做沙律㗎?有時又加螺絲粉,咁就會變成pasta salad呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙律切粹咗,唔多覺係頭頭尾尾做.

      刪除
  5. 簡簡單單,自己喜歡便好。

    回覆刪除
  6. 我哋呢度都有,超市仲有啲已經切好嘅火腿絲賣,仲流行加番茄,parsley,入雪櫃醃幾粒鐘先食,係好食啲嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 切好嘅火腿絲?乜有人懶到咁㗎!

      刪除
  7. 我通常用嚟做三文治,我度又叫做deli meats,你度係咪都係咁叫?deli係delicatessen嘅簡寫,源自德文Delikat essen

    回覆刪除
  8. 初時以為要煮熟食!哈哈

    回覆刪除
  9. 自己鐘意食咪得囉, 有咩話cheap 唔cheap.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.