2016年5月11日星期三

Egg Foo Young 芙蓉蛋

睇美式中餐嘅video見到芙蓉蛋 。 
https://www.youtube.com/watch?v=ETN-jG6GhaA
芙蓉蛋個名好熟,但係又冇乜印象食過喎. 咁啱最近有位blog友post咗茶餐廳嘅芙蓉蛋。咁我有食過喇! 因為佢冇汁,所以有得揀我都唔食佢, 所以就遺忘咗佢了.

呢個西化咗嘅,有汁,咁就整吓啦.
上邊個video冇份量,見佢係大約係十隻蝦,半個洋蔥切絲,一啲芽菜,三隻蛋撈勻。分三份放落油炸.
另外煮個汁. 爆香洋蔥,蒜蓉,落大約一湯匙麵粉炒炒。加高湯,蠔油兩湯匙,豉油一湯匙.鹽,胡椒,糖調味.
呢個餸我覺得最好味係個汁喎.

36 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係睇人喺茶餐廳食先記起佢咋.

      刪除
  2. 我麻麻地, 荷包蛋好食d.

    回覆刪除
  3. 冇咗滋味嘅蜜汁义燒同韭黃真係精髓盡失,我食嘅有加袐制豉油,活在回憶中找你……
    煎蛋散晒架……煎功未到家要多多練習。

    回覆刪除
  4. 有些英國中餐都係叫芙蓉蛋,不過英文都係叫 omelette。

    回覆刪除
  5. 茶餐廳啲芙蓉蛋應該有少少煙煙靱靱㗎,你下次可以試下用大半茶匙生粉加一湯匙水攪勻,加入蛋漿,煎出嚟個口感會唔一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔記得咗茶餐廳啲芙蓉蛋個口感應該係點。

      刪除
  6. 王子,你知唔知以前有道菜叫芙蓉蟹(芙蓉蛋一種),是有獻汁的,但而家好似連講都冇人講?

    回覆刪除
  7. Not the same outlook as that made in HK. I like to have this for my lunch in HK restaurant.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔記得咗茶餐廳啲芙蓉蛋個樣應該係點。

      刪除
  8. 出街食飯從來無點過呢個餸,以為只係炒蛋好簡單,唔知原來係油炸 :p

    回覆刪除
  9. 所講的芙蓉蛋,應該係炒滑蛋之類,好淺色好嫩滑...e.g.滑蛋炒蝦仁

    回覆刪除
  10. 美國嘅芙蓉蛋係啲叉燒同蛋^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔記得咗茶餐廳啲芙蓉蛋入邊有乜.

      刪除
  11. 芙蓉蛋...有叉燒會唔會好食啲呢?

    回覆刪除
  12. 你哩個唔喺芙蓉蛋,一來唔會有汁,
    仲要煎到薄薄一大塊,香港啲酒樓飯店常有的菜式,唔止茶記。

    外國人煮中菜,都喺不倫不類,只夾硬安個中菜名上去,我情願佢地是但煮嘢,唔使話學中國菜。

    回覆刪除
  13. 我好怕啲芙蓉蛋出到成碟水(汁)果隻,反而喜歡較乾身,只係蛋半熟果種

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.