2016年9月18日星期日

Roasted Spaghetti Squash

呢個好早前睇電視mark低要煮嘅。但係呢度不時不食, 等到個節目都重播咗,依家先有魚翅瓜賣。 
http://www.marthastewart.com/1048761/roasted-spaghetti-squash

魚翅瓜切半,去籽.入焗爐焗佢一個鐘後刮起啲肉。落三湯匙橄欖油,一湯匙檸檬汁,半杯parsley碎,半茶匙辣椒絲,一湯匙parmesan芝士, 鹽,胡椒調味。 
幾好食㗎。大家可以一試。

25 則留言:

  1. 焗成粒鐘,傻的嗎😰
    蒸咪快好多囉🙄

    回覆刪除
  2. 王子都幾鐘意睇家政女王喎

    回覆刪除
  3. 西式食法,我還是喜歡中式的。

    回覆刪除
  4. 英國已經有魚翅瓜十幾廿年,但我最唔鍾意食,個瓜無味道嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度係呢一兩年先有. 我鍾意食佢就係因為佢冇乜味.哈哈.

      刪除
  5. 早幾個月前,這裡超市也有此款瓜供應,因是新產品,雖介紹煮法與你說的魚翅瓜相同,但外貌卻不似我食開那種(外形似哈密瓜多些),所以我沒想到是魚翅瓜,而價錢也平只不過是兩蚊一大個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見blog友嘅魚翅瓜個樣唔同我呢度嗰啲㗎。

      刪除
  6. 咁樣食都幾健康,而且其實佢都幾清甜

    回覆刪除
  7. 舢舨充炮艇,整魚翅羹。

    回覆刪除
  8. 你平時煲西湯個煲應該夠大可以蒸個魚翅瓜掛?
    再唔係咪分兩次蒸,每次蒸半個囉

    回覆刪除
  9. 一直都好想試魚翅瓜,未食過~~
    如果冇焗爐用蒸得唔得呢?!!

    回覆刪除
  10. 好似食麵咁, 看到想吃! :)

    回覆刪除
  11. 其實食落都唔算太似魚翅,但都好食

    回覆刪除
  12. 淨睇相我以為係炒米粉...哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦!都好煮意喎.下次當米粉咁炒.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.