2016年9月23日星期五

Rosis Biersuppe啤酒湯

Rosi Mittermaier係德國嘅一名退休滑雪金牌運動員。 以下呢個啤酒湯食譜係以佢命名。

材料> 一個洋蔥切粒,半瓣蒜頭, 500ml 啤酒,一塊月桂葉,1L  肉湯,鹽,胡椒,肉荳蔻.
炒炒洋蔥蒜蓉, 落啤酒同月桂葉煲滾. 加肉湯續煲。鹽,胡椒,肉荳蔻調味. 用機打蓉。如喜歡可加cream,同埋個獻。(我冇).
剛煲好試味時有啤酒嘅苦味. 之後唔多覺,都幾好味.

20 則留言:

  1. 下次改紅白酒,威士忌,孖蒸,紹興酒,玫瑰露酒,命名王老子湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多種溝埋,唔係叫雞尾酒咩?

      刪除
  2. 回覆
    1. 細個時覺得識飲酒係大個仔,鬥酒贏過人哋就覺得好威就好開心,工作應酬係必需條件,要練好酒量,其實,我覺得酒好鬼難飲,啤酒啲氣頂著個胃我會好易嘔黃胆水,有人話啤酒陣麥味好香,我唔覺,條脷淨係得苦味,同人哋反應唔同,飲烈酒第二日宿醉極辛苦,揀fruity 紅酒同似奶茶嘅 baileys 係因為果汁同奶茶飲得落而唔係酒精,飲得多酒又對身體又冇益,後來,盡可能唔飲就唔飲。

      刪除
    2. 嘩!好認真答我呢個問題喎. 啤酒我唔覺d麥味香,只係怪.

      刪除
  3. 月桂又豆蔻,呢個湯我真係接受唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 月桂,豆蔻呢啲香料我覺得好好味㗎。

      刪除
  4. 我也寫過一款叫啤酒洋蔥湯,而我覺得我介紹的比較傳統和好飲些,不知你有試過嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你寫過.搵次跟你嘅煮.

      刪除
  5. 見到「啤酒湯」,我仲以為係王子出浴浸啤酒溫泉XXXXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係睇得某blog友去男湯去得多上咗腦?

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.