2018年7月10日星期二

話咁快三星期

話咁快三星期, 又要開工啦.
喺Bad Traunstein期間仲去咗....
6月19 去Ottenschlag. 15分鐘車程, 呢度先有間似樣啲嘅超市。
城堡依家係一間學校。

Oberosenauerwald完全唔可以話係一條村。啲屋分散得好開。
喺樹林中有一間小教堂Friedenskapelle。只係七十幾年歷史。
話說二次大戰後,下奧地利州由蘇聯管轄。但係俄軍冇嚟過呢度. 所以起座教堂,感恩感恩.
6月23  夏至之後嘅星期六,鄉下地方原來有個傳統慶祝Sonnwendfeuer 。
就係放火。燒到第二日火熄咗都仲冒煙。
6月24 去咗一轉Gutenstein。  
呢度一年一度嘅大師班開幕. 搵嚟知名歌唱家Daniela Fally, Heinz Zednik表演.
6月26晚去咗Stockerau睇話劇。
劇目係莎士比亞嘅Viel Lärm um Nichts (Much Ado About Nothing)
睇睇吓有觀眾不適。睇睇吓又落雨,掛住著雨褸。分咗心, 跟唔到個故事。
中場休息有廣播話落雨都繼續戶外演出. 都係費事淋雨睇喇。提早走人.
6月30 經過罌粟田.

 Roiten呢條村原來同百水先生有關.
博物館出面有好典型百水style嘅柱。


7月2 去睇吓一座城堡Burg Rappottenstein.
呢日休息. 所以冇得參觀。參觀只有guided tour.

呢個角度睇原來好大的。
7月7無意中經過一個廢堡Burg Prandegg.
 之後去Gutau搵呢個城堡Schloss Tannbach.
網上睇已經知呢度係私人重地,城堡冇得參觀。但以為可以行吓個花園。點知原來圍住晒。
咁啱有人駛入, 開咗道閘。

17 則留言:

  1. 好充實嘅3周SL。

    照樣擅闖民居,畀人捉到咪扮無知小學生囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. SL都可以好充實㗎。
      我有教養唔會扮無知嘅。

      刪除
  2. 放火有咩動機
    咁多古堡有冇善用
    罌粟花靚
    百水無處不在

    回覆刪除
    回覆
    1. 背後有乜傳統意義我又冇考究喎.
      我估有好多古堡都冇好好利用。
      第一次近距離睇罌粟花.
      佢真係有好多作品.

      刪除
  3. 公然放火
    個陣煙味應該好耐都唔散

    回覆刪除
  4. 我依家年紀大,如果要我睇莎翁劇,會好快瞓著。

    回覆刪除
  5. 一入黎竟然見到你D相咁似我剛去完既波羅的海三小國既, 仲以為你又去左添! ^^

    回覆刪除
  6. 城堡依家係一間學校 <-- 無入去睇?想知佢點樣將啲房改做課室
    放火咁危險都玩?
    話劇係咪免費?人哋咁辛苦落雨都繼續戶外演出,你就挨義氣睇埋佢啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校又點可以隨便入㗎!!
      所以我只係zoom埋去影囉.
      我係有免費飛嘅。自費就唔會咁嘥提早走人啦.

      刪除
  7. 如果落好大雨啲演員係咪都照做??@@

    回覆刪除
  8. 做乜呢篇寫到好似趕收工咁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 每度地方都冇乜好寫但係又想記錄吓嘛.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.