2018年7月12日星期四

Litschau

78 返維也納前去埋Litschau八一八.因為呢度每年都有個Schrammel Klang Fesitval音樂節。咁啱我又係附近,當然要去.


星期日湖邊音樂會開始前喺火車站有樂隊表演。亦有shuttle蒸氣火車載客嚟呢度(只有一班).
懷舊火車內籠。
火車站亦有兩卡車廂做咗博物館。
舊年都嚟過,但係冇經過鎮中心,唔知呢度有個城堡
音樂會開喺湖邊幾個地點舉行。

而呢個湖亦係一個泳場。
今年多咗呢碌藝術裝飾
有古裝人. 唔係撞鬼.
天氣好,都幾多人嚟睇.









今年有坐船仔過對面岸.單程1





而呢個場後面有塊田.係咪薯仔呢?


今年新設呢啲臨時廁所奧地利發明喎,上過電視添㗎
大家開完大細後就攞旁邊呢啲木糠埋咗啲出品.啲木糠話會吸味.而多餘水份會被隔開之後有人收集做肥料

我用嗰時幾驚見到唔想見嘅嘢呀好彩上手埋得好企理另外又真係冇臭味,只有木糠味.

臨走時見多次個火車頭
第二次嚟,新意大減可能下年未必嚟喇

16 則留言:

  1. 啲歌曲唔係自己口味都好悶架!冇聲啦!
    又冇偶像派啲靚人,即係冇色添!
    下年唔黎都啱。

    當係狗屎、牛屎咪唔驚囉。

    咁收集肥料嘅成本都唔平,唔怪得有機食物咁貴啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚仔有o既.
      狗屎、牛屎我都好驚個喎.

      刪除
  2. 古裝人個書包好現代喎
    乜咁醒識著仔花
    我以為奧國發明茅廁內有莫扎特音樂添
    唔夠木糠咪大鑊

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯仔我估架咋,因為呢度冇乜農作物可以種。
      奧國已經有歌劇廁所啦.
      唔夠木糠要用廁紙埋。

      刪除
  3. 古老當時興,個古裝人都好現代感。

    回覆刪除
  4. 我鍾意呢到喎,有山有水,有草地,有野餐,有音樂。

    回覆刪除
  5. 音樂會開喺湖邊,多唔多蚊㗎?
    廁所用嚟畢木糠個剷同個掃把應該係沾滿細菌,因啲人係清潔咗個patpat之後先用個剷畢木糠
    啲出品係夾雜有廁紙喎,做肥料得唔得㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日冇蚊咬我喎.
      佢有消毒酒精洗手.
      廁紙應該得啦.黐咗啲米田共嘛.

      刪除
  6. 樹林間聽音樂其實幾愜意,喜歡那紅色沙灘椅.....
    會唔會有天體音樂會?XXD
    咁你要去多啲大陸旅行,包你可以練大啲個膽wakakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 天體音樂會有聲有色。正喎.如果有我會去睇.
      所以我咪冇乜去過大陸囉.

      刪除
  7. 一邊欣賞大自然,一邊欣賞音樂,閒適。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.