2018年7月3日星期二

Zwettl

6月23 下晝有空,就去咗離酒店半個鐘車嘅Zwettl行吓.

有間啤酒廠。可惜只有團體先可以參觀。
市中心噴泉都同啤酒有關.
呢日呢度有好多細路。
又封哂路。圖中係town hall
Google呢度有乜睇時先知呢度都有個百水先生嘅作品.



1783年起嘅Johanneskapelle
好似係音樂廳。
同Zwettl同名嘅河.
唔行呢度都唔知呢個市仲有城牆。
上圖嗰條河仔係一條教育徑。有牌介紹唔同嘅魚,但係我一條魚都唔見.
Hofbauerturm
唔知係咪城堡。懶得行上山去八.
返番市中心。原來開始咗個兒童賽跑。有幼兒組。我見BB都有參賽。
攞咗隻免費手為大家打氣。
小學雞組。

輪到大一啲嘅小學雞。

之後去離市中心5km 嘅Stift Zwettl修道院。

哈哈,好似托住個巢咁。
中庭。


離開時有微微印象好似以前嚟過.
修道院嘅背面。

18 則留言:

  1. 反而呢度幾好,百水先生作品大細都啱
    你又唔影BB賽跑,跑定爬

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都唔知呢度有個百水噴泉。
      啲BB係啲父母拖住行。可惜我嚟唔徹影相.

      刪除
  2. 攞咗隻免費手為大家打氣…………做打手(打氣手),唔可以打pat pat 。
    培養運動細胞由細做起,唔做運動員,身體健康啲都好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 打pat pat,啪啪聲,好興奮㗎。
      好一個活動。

      刪除
  3. 兒童賽跑🏃鼓勵多運動,好!

    回覆刪除
  4. 如果有免費啤酒噴泉,英國人就肯定發哂癲

    回覆刪除
  5. 我度啲打氣手多數係舉食指,意識number one,你隻免費手好得意,得意過我度嗰啲 :p
    你都順便參加個賽跑嘛,醫生都叫你做多啲運動 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利啲打氣手多數係呢款。揈佢會啪啪聲。
      跑完可能要送急症。

      刪除
  6. 靚喎個百水噴泉....
    金盒子音樂廳係咪臨時建築?

    回覆刪除
  7. 我見到有新人行婚禮喎。

    回覆刪除
  8. 我剛剛係加拿大都有參觀啤酒廠呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 又有新遊記。排到幾時先出㗎?

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.