2018年7月23日星期一

Raspberry pistachios crumb cake

睇個食譜,再睇佢幅相.......伏味好濃。因為raspberries冇可能喺底。
另外部mixer壞咗, 開心果要用手盅碎。連埋剝殼真係多功夫。


Crumble> 60g 牛油,90g 麵粉,60g (已減糖)黃糖用指尖搓好.備用。
蛋糕糊>80g 冇鹽炒過嘅開心果嘅碎, 80g 牛油溶液,130g 糖(已減糖),兩隻蛋,80g 麵粉,兩茶匙發粉, 少少鹽,cream如有需要。所有嘢撈好.
蛋糕糊上舖150g raspberries,再灑上crumble。180度焗約40分鐘。
咪睇好似好多糖,但係因為啲raspberries好酸。啱啱平衡咗個味.
呢個cake亦係好好味.

28 則留言:

  1. 你唔識用開心果殼開殼咩?

    回覆刪除
  2. 咩咁啱架, 我今日都整 crumb cake ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個之前整㗎喇,但係今晚我會整另一個.

      刪除
  3. Crumb Cake 食上癮。
    咁食法,肥咗啦!

    回覆刪除
  4. 生活中不能沒有甜食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,我每日一定要食啲甜嘢。

      刪除
  5. 見個樣,會唔會好易碎?

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 個食譜啲cakes好食呀,所以每一個都想整。

      刪除
  7. 開心果剝殼後放入膠袋,舖平放枱面,用碌麵粉嗰支棍拍打幾下,再碌嚟碌去好似整餅碎咁得唔得?

    回覆刪除
  8. 好味好味, 一有crumble立刻另人開心㗎, yummy。

    回覆刪除
  9. 唔係好甜, 肥人中意wor!
    酸酸甜甜先係最好味ma~

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 本食譜個個都好食,個個都想整。

      刪除
  11. Raspberry 我麻麻,Strawberry 我 like 多D ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.