2020年10月18日星期日

買郵票

依家任何郵局都可以買到特別郵票嘅。但係但係早前去我屋企附近嗰間,唔知係咪就閂門。我話想買特別郵票。個姐姐話>

Show出嚟嗰啲好多都賣晒㗎喇。。。

即係叫我過主啦。(以下個莫札特與本文無關)

 

於是最近特登去集郵中心買。 (網購要手續費,我搭車出去平過佢。)

音樂家
知名豬手餐廳。威化餅品牌。另外嗰個唔使我介紹啦,但係個郵票冇水晶嘅。
最特別亦係最貴嗰個。 金屬片,厚身軟膠。模仿滑雪橇橇頭嗰個部位。



16 則留言:

  1. 話時話, 當年係都係個度影過相

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 英國郵票我以前喺香港都會買㗎。

      刪除
  3. 威化餅要出埋郵票咁巴閉
    鵝仔咁鬼孤寒

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係另一老字號威化餅.
      鵝仔冇錢啦。奧地利間廠大裁員。

      刪除
  4. 你係咪得閒就攞d心頭好出嚟觀賞呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放啲新嘅入郵票簿嘅時候會望吓其他囉。

      刪除
  5. 那個厚身軟膠既幾特別.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱睇報導話出咗另一個好特別嘅郵票。買咗後會出post介紹。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.