2020年10月13日星期二

Honey Walnut Shrimp

某日睇咗德國一個youtuber,喺美國慕名去食某知名中式快餐。 其中一樣我未煮過。咁就搵食譜啦。

https://dinnerthendessert.com/panda-express-honey-walnut-shrimp/

一杯水,2/3杯糖,半杯開半合桃。煮滾。兩分鐘後隔水滰乾備用。(下次可以唔使咁多水)

炸漿for18隻大蝦> 3個蛋白,2/3杯粟粉,撈好備用。

汁>1/4杯 mayo,兩湯匙蜜糖,一湯匙煉奶,撈好。

蝦上炸漿炸好。撈入汁。灑上合桃。 

個汁好好味呀。正!

註 1>啲蝦炸一次後再上一次炸漿再炸一次。然後再落獲番炸。口感會脆好多。

註 2>原來呢間快餐日本都有分店。大家唔使飛咁遠都可以試。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我以前用多三次就倒咗佢。依家我拎去回收廂。遲啲開post介紹。

      刪除
  2. 咁多功夫,煮咁少? 我覺得應該好好食啦

    回覆刪除
  3. 每月油費幾多?
    愛炸物係咪用氣炸煱會更慳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一個月用唔晒一支1L油喎。一支好似一歐幾(因為一定要買,冇睇過價錢。下次去超市記低話你知)
      油唔係好貴啫。無謂投資喺一件新玩具度。

      刪除
    2. 王子喜歡吃炸嘢,用氣炸鍋都唔錯,佢原意是減少油脂的吸收...
      不過高溫都不宜吃太多~~

      刪除
  4. 個汁幾特别!
    咁好食....你炸咗幾多隻蝦?

    回覆刪除
  5. 見疫情大反彈,
    旅遊業大受打擊,
    你公司有無改變下模式,做下其他生意補充下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他業務係小酒店。都係旅遊業,一樣C。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.