2020年10月21日星期三

鮭魚雞蛋小黃瓜拌壽司

日劇都已經有幾年冇睇。Blog友早前介紹一齣日劇,想網上搵嚟睇吓啦,但係全部只節錄煮嘢嗰部份。第一個見呢個超易,就整佢啦。

https://www.youtube.com/watch?v=r5bH04SzGAk

煮熟飯後落壽司醋,撈好備用。

蛋用麻油炒碎備用。

青瓜切片,落鹽醃醃,然後揸乾水備用。

三文魚我唔食熟嘅,咁就用煙三文魚切碎。

所有材料加多多芝麻撈埋就食得。

 簡單。慳咗捲紫菜嘅步驟。

Btw, 搵唔到劇嚟睇,但就搵到漫畫版。佢畫工OK。但最唔吸引就係煮飯嗰部份,可能黑白,點畫得靚都唔及彩色吸引。


23 則留言:

  1. 材料自由配搭啦!漏咗落會懷孕嘅精子。

    回覆刪除
  2. 日劇?近來Viutv重播經典日劇,我同港女煲緊

    回覆刪除
  3. 呢個唔錯,我就食熟三文魚。

    回覆刪除
  4. 哇!你好厲害啊!
    相信好好食!
    其實日劇的黃金時代已過,
    但有些劇仍拍地不錯的...

    回覆刪除
  5. 你的飯都好靚,包紫菜食也好~~

    回覆刪除
  6. 喂呀, Ohtria :) 我想知齣日劇叫物野呀名?

    回覆刪除
  7. 呢套日劇我有睇喎,西島秀俊做的. 幾好睇呀! 西島係律師麻,佢同居密友係髮型師,個位演員也演過不少戲的,但我忘記左佢個名了.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.