2020年10月29日星期四

海頓博物館

10月4 星期日冇節目。睇吓有乜博物館好去啦. 咁啱Wien Museum旗下嘅博物館免費入場。於是揀咗離屋企冇幾遠嘅海頓博物館行吓.
海頓博物館我十幾年前嚟維也納旅行時去過.所以印象已經模糊。
佢嘅年代經歷拿破崙入侵。所以展出咗個戰鼓同炮彈。

屋中傭人
重現番間房嘅裝飾。個琴海頓用過㗎。
 
 
佢支筆。
最後嘅卡片 
 

死人面模
遺產list
另一間房係關於约翰内斯·勃拉姆斯Johannes Brahms。
原來佢個故居拆咗。啲嘢就放咗喺呢度。

間屋有個花園。介紹話當時好重要㗎,因為可以重嘢自給自足。



20 則留言:

  1. 對一D人黎講, 而家花園都重要架, 話可以間中出去抖抖氣

    回覆刪除
  2. 仲以為戴咗法官假髮!

    佢喺公爵家打工做樂長。未想過以前啲貴族擁有成對大樂隊咁富貴,應該日日開音樂派對,夜夜笙歌。

    回覆刪除
  3. 你就好啦...
    成日有博物館行...

    回覆刪除
  4. 可以一次過睇2位殿堂級音樂大師

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我冇音樂修養,唔識。

      刪除
    2. 我係睇世界杯先知德國國歌,之後有次聽webcast聽到一模一樣嘅樂曲,先知道原來係海頓嘅作品。好多常識我係喺睇波知道。

      刪除
    3. 我啲無謂知識係喺blog同youtube學。heheh

      刪除
  6. 呢個我都去過,記得有個花園。

    回覆刪除
  7. 海頓,令我諗起讀書時音樂室內那幅佢既肖像畫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你學校音樂室有佈置㗎?我記得我間只有鋼琴。

      刪除
  8. 回覆
    1. 設計簡單,但一睇就知係音樂家。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.