2020年10月23日星期五

超市買物

最近小小兵出咗出奇大蛋。有四款玩具。

買咗四次,只有三款唔同。
第一次喺西人超市見有雪米糍。減價3歐一盒,六粒 (原價6歐一盒喎)
個皮冇香港賣嘅咁軟,但好味嘅。
除咗made in 邊度,啲人對材料係邊度嚟嘅意識都增強。呢盒急凍魚柳寫咗啲魚係挪威嚟,仲寫埋用乜方法釣(因為歐洲人對拖網捕魚比較反感)。
最近喺中超見有呢隻我一直想試嘅即食麵。三歐幾一包。
香港製造嘅出口版,冇中文的。

口感似食拉麵(我麻麻。我去日本旅行都極少食拉麵。)應該唔會再買。

二人份量。剩咗嘅一半要出動我嘅新玩具去抽真空存放。

依家啲人環保意識強。超市廣告依家都標榜啲嘢冇包裝。其實芒果除咗泰國貨都唔會有包裝的。個標示都幾多餘。
最近見某超市賣邊爐+韓燒鍋。心郁郁想買㗎喇,但係冇人同我打邊爐喎。而我打邊爐只係食牛肉,紹菜,丸,咁我煮麵時烚埋咪都一樣。所以決定唔買嚕。


16 則留言:

  1. 湯圓 >糯米糍 >雪米糍 排最愛次序?

    芒果有幾貴?

    有電磁爐咪可一人自打囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪米糍< .........< 糯米糍< 湯圓. 湯圓係完全唔食。
      西人爽嘅芒果最平一歐一個。泰國芒就差唔多五歐一個。
      打XX冇電磁爐都可以自打。

      刪除
  2. 回覆
    1. 以前喺香港同啲同事好常打邊爐。

      刪除
  3. 買個好似係香港嘅 gas 爐, 或者用電個隻, 加個煲, 就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 只得自己食,企喺廚房爐頭打就算啦。唔買多樣嘢。

      刪除
  4. 英國近年都有 mochi 雪糕,好好食。唔減價就好貴。

    回覆刪除
  5. 黃人越來越多嘢,睇見都煩
    Mochi放耐少少皮會軟d
    長麵一定係拉麵款啦,你連咁嘅概念都冇
    難得你都有清醒時冇買個煲

    回覆刪除
    回覆
    1. 放耐少少雪糕會溶囉。
      鄉下仔完全冇概念。
      我係一位理智消費者。

      刪除
  6. 好耐冇食雪米糯,以前覺得幾好食。

    回覆刪除
  7. 仲以為你會一時衝動忍不住買左個爐添...哈哈.

    回覆刪除
  8. 王子確係"黃"子.....係黃色都愛XD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.