2020年10月6日星期二

MQ Libelle

維也納都幾興喺舊建築加建多一兩層。連博物館都唔例外。最近Leopold Museum頂樓加建嘅MQ Libelle開咗.  經過就上去八八啦.

 雖然喺頂樓但唔屬於博物館的。要喺呢邊搭𨋢直上. 聽講將來上面有展覽係要憑票搭𨋢。

呢度有個吧畀人嚟hea。

呢個設計唔知有乜好??
用嚟曬棉被都唔錯。 

未來嘅展館。
風景唔錯。


睇夠就去咗附近一間傢俬舖食lunch。佢係一間奧地利老字號,一百一十年㗎喇。
Lunch可以揀buffet。8.90歐一位。
當然唔會好多選擇啦。(基本奧地利嘅buffet係唔似香港咁多唔同嘅嘢食嘅)
雞肉串,牛油烚雜菜,牛肉炖飯,炸蘑菇 +冇影嘅炸芝士 (薯角,烚薯仔冇食)

有兩款湯,沙律(寫話要加錢,但係侍應姐姐話照攞啦),主菜(上面嗰啲),一款奧地利傳統甜品Kaiserschmarrn。
熱甜品我唔食嘅。而Kaiserschmarrn連醬應該係熱嘅,但係呢間只係微暖,個醬仲要係凍嘅。啱晒我。

特登嚟呢度食係因為可以喺另一個角度睇吓個MQ Libelle。




16 則留言:

  1. 英國的buffet 都係好普通過普通,好少選擇架

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔食。唔好以為我係蕉狀都愛。

      刪除
    2. 怪人。

      熱蘋果批?

      出爐蛋撻熱辣辣香噴噴,攤凍食扣分啦!

      刪除
    3. 熱蘋果批都食嘅,但好少特登買囉。
      牛油皮蛋撻我要攤凍。酥皮蛋撻暖嘅我OK。

      刪除
  3. 哈哈哈,晒棉被...王子你都得啦.^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.