2013年11月16日星期六

好耐冇睇戲

好耐冇睇戲了. 噚日睇咗港都啱啱上Machete Kills索女‧重炮‧神經刀

故事簡介(copied from yahoo.com.hk)

喪刀Machete (丹尼泰豪 飾) 原是墨西哥警察,因為人正直得罪大毒販,導致家破人亡。輾轉流落德州的他,認識了協助墨西哥人蛇組織的一姐She (米雪洛迪格絲 飾) 及專調查非法移民的女警Sartana (謝茜嘉艾芭 飾),三人連成一線,對壞人有殺無賠。喪刀的威名震驚美國,連總統也親自打電話要求他出手襄助。榮升人肉國防武器的喪刀,首次任務就是對付軍火狂人,阻止 他把致命武器射向太空…

垃圾片一齣. 三級原因係好多噴血場面. 可取係一開場已經有下集預告片,算係特別. Lady Gaga戲份可有可無. 真係唔明呢齣嘢居然會開續集.


Btw 大家識唔識以下齣卡通? (識都唔好咁大聲. 會自爆你有幾資深架! )
我好細好細個時有睇架. 講乜就冇乜印象lu.  
前日睇日本電視介紹, 齣卡通拍咗真人版. 乞疵大魔王係最唔似. 電視介紹睇片段見佢特技好差. 可能係for小朋友睇都未定.
yt仲未有片睇. 咁睇吓卡通版懷舊一下先啦.

41 則留言:

  1. 套卡通一啲印象都冇嘅,有冇中文名?

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明你唔夠我資深囉. 冇記錯係叫 乞嗤大魔王

      刪除
  2. 真係妒忌你有份咁有趣嘅筍工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你有寫過份工唔好嘅野咩!寫襯都係好架,我又點知道呢!

      刪除
  3. 都冇睇過套卡通,唔開胃呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇睇?係咪呀? 唔好扮細喎.

      刪除
    2. d公仔畫得咁騎呢!邊會睇呀!仲點記住有冇睇過呀!何況我好少睇卡通。

      刪除
    3. 好少睇卡通>>> 今次扮成熟. kakaka

      刪除
    4. 扮!扮你個頭!睇真人唔好過畫o既公仔咩?如果閃神有真人版你睇唔睇?

      刪除
  4. 謝分享,咁我唔駛睇嗰部垃圾片喇。

    乞嗤大魔王一開始無乜印象,但睇睇吓張海報又好似有小小小小記得個肥佬,其他人物就無印象。
    呢度有大結局,幫你重溫吓:
    http://www.youtube.com/watch?v=SBl9eglnxv0

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇乜印象. 但係大結局又好似有睇過.

      刪除
  5. 我完全唔識套卡通片,可能我也是那個年代,只是套卡通片未夠出名呀?

    回覆刪除
  6. 我輩份都唔淺,不過都唔識呢套卡通片。

    回覆刪除
  7. 呢期上畫既新片真係超把鬼..睇左套"黑權大狀", 由頭到尾唔知講乜, 以為自己理解能力極速退步, 點知所有專欄影評都係話唔明.另一套以泰弋爾小說改編既"寂寞夫人", 係我呢世睇過最悶爆既電影 ,真係想死@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 你下次可唔可以畀個英文我呢. 都唔知你講邊齣. 要我老人家走到老遠去search.

      刪除
    2. 寂寞夫人 我呢邊未必有得睇.

      刪除
  8. Machete 這裡幾乎家家戶戶都有起碼一把用來看門口!哈哈,係用來割草至真!

    回覆刪除
  9. 齣戲一定唔會睇!
    知道有這卡通,但冇點睇過!

    回覆刪除
    回覆
    1. Amour以前一定係好乖o既小朋友,唔睇電視.

      刪除
  10. 香港近期真係無咩好睇呀, 無套吸引到我去睇丫~~ >.<

    回覆刪除
  11. 上網看了, 十五分鐘已熄機, 幼稚粗糙到吖. cult片也不是這樣的.

    回覆刪除
  12. 我都夠年資深, 我都識乞嚏大魔王喎, 不過當年既我唔鐘意睇呢 hoho

    回覆刪除
  13. 套戲聽個名都唔想睇啦, 套卡通真係完全冇印象喎.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.