2013年11月23日星期六

兩齣戲分享

今個星期睇咗兩齣戲,分享一下先
 Auf dem Weg zur Schule (on the way to school)唔可以話係戲. 係一齣法國紀錄片.

原名係Sur le Chemin de l'école. 嚟梗嘅香港法國電影節都會上.
故事大家唔會陌生,因為我哋嘅偉大祖國都有. 係關於四個小朋友長途跋涉都要上學去. 我覺得好多港小朋友都唔知自己幾幸福,佢哋應該要睇吓人哋咁辛苦都要返學.

另一齣德文個名好長.
search一吓先知原來係Delivery Man
男主角大衛被一紙律師函改變了人生軌跡,一直過著「廢柴」生活的他憑空多出了533個親生骨肉,而其中一百多個孩子已經聯名起訴想要他們 的父親「現身」。大衛從剛開始得知消息時的震驚與逃避,慢慢地發展成接受現實並直面問題,這一切都是他體內萌生的「父性」使然。大衛在沒有坦白自己身份的 前提下,暗地裡接觸他的「孩子們」,並在與這些性格迥異的小伙子小姑娘們接觸的過程中發生了許許多多令人捧腹又動容的故事,而正是這個過程讓大衛找到了自 己人生的新方向,這樣的故事也使得男主不言而喻的充滿著責任、擔當的父性力量與積極向上的正面能量。(copied from internet)+ I8 K# y. j8 k' Z1 w" z. Q


故事係咪好熟呢?? 因為佢係改篇自加拿大法文片Starbuck. 港舊年都上咗.


原來法國都有改篇
 
btw日本電視介紹羅馬浴場有續集,出年上. 好想睇呢.


以下係個trailer
 http://thermae-romae.jp/02/trailer/index.html

37 則留言:

  1. Delivery Man下個星期香港會上,叫做《有種戇男》。有冇睇過《羅馬浴場》第一集﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. Starbuck上時你有冇去睇過?? 《羅馬浴場》我o係HK時買咗DVD. 我鍾意睇阿部寛

      刪除
    2. 《Starbuck》冇去睇過,《Delivery Man》 或者會去看看!
      阿部寛的樣子跟笑容,很親切!

      刪除
    3. 阿部寛型時型,傻時傻. 演技幾好.

      刪除
  2. d細路想返學既題材太濫啦.但點都冇人拍套d大人死都要想返工囉XXD

    回覆刪除
  3. Der Lieferheld - Unverhofft kommt oft 好唔好睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得OK喎. 因為我想知佢個結局

      刪除
  4. 回覆
    1. 第二套教咗你乜o野呢? 唔好咁密去捐獻??

      刪除
    2. 教成龍唔好亂放自己嘅身外物。

      刪除
    3. 四圍放都唔梗要,最重要係唔好放錯地方搞出人命。

      刪除
    4. 有d地方放咗都唔會搞出人命

      刪除
  5. 我剩係遇到有啲朋友家中有唔想返學嘅細路,好頭痛呀!

    回覆刪除
  6. 而家既小朋友太唔惜福....我地小學冇姐姐拎書包, 一放學就有野食,,,

    回覆刪除
  7. Fonzy 上星期仲係戲院上緊

    回覆刪除
  8. Blue is the warmest colour - Don't miss this French movie. ^^

    回覆刪除
  9. 兩部都唔錯。
    香港小朋友,看似幸福,實則可憐,真是一言難盡,三歲多的小孩要上兩間幼稚園,一中一西,還要上其他學習班,上到小學已經好厭倦返學啦。

    回覆刪除
  10. 第一套俾家長睇,如果想仔女喜歡返學,佢地要點做呢!
    第二套俾青少年睇,自己做事唔只影響自己的將來,仲會影響其他人的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二套j j都可以搵到個教育意義. 勁!

      刪除
  11. 第二套考慮是否看。最近看了福山雅治的,不錯!

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 今次我好update,你唔講我都知邊齣

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.