2016年7月23日星期六

Egg rolls

Egg rolls唔係蛋卷,係美式春卷也。
好N年前香港有間美國快餐Jack in the Box。我好鍾意去食佢嘅春卷㗎。突然好懷念佢個味道。於是搵吓食譜。 
http://allrecipes.com/recipe/14704/best-egg-rolls/

少少豬絞肉用薑蓉,蒜蓉醃醃,炒熟,落多多椰菜,少少紅蘿蔔。我自己落少少西芹因為印象Jack in the Box係有西芹味.  
春卷買唔到大塊嘅。細嘅包出嚟只係手指咁粗,冇美式大大碌食得咁滿足。
咁細一條冇乜餡當然食唔出我想要嘅味道啦. 但係可能太耐冇食過新鮮炸起嘅春卷*,覺得個春卷皮好好食呢. 
*喺呢度出席啲reception時嘅finger foods有時都會有春卷食,但係凍晒個囉.

57 則留言:

  1. 美式春卷?你唔講我都唔知。

    回覆刪除
  2. 我細個屋企成日有得食, 依家好似十世未食過啦.
    你唔4張皮拼埋包咪大大條食得過癮囉.有西芹味唔係加西芹,係加粉.

    回覆刪除
  3. 有無同鬼鬼朋友分享? 佢地應該會鐘意

    回覆刪除
  4. 美式春卷外形同中式冇乜分別喎。

    回覆刪除
  5. 春卷,乜唔係叫spring roll 咩?
    疍卷俾人感覺是用煎好的蛋皮,包住魚肉卷起再煎的一道餸菜,又或蛋糕店賣的卷蛋蛋糕!

    回覆刪除
  6. 係唔係中間有少少濕濕地,有少少帶西芹味汁醬咁樣?

    回覆刪除
  7. 知你鐘意大大碌Size啦!低調啲細細聲講咪得囉!
    明明係春卷啦!專登搞錯晒叫Egg Roll,側側膊唔想認係由中國發明嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大大碌放入口先滿足嘛. 講清楚好.
      我懷疑係中國傳入嘅食品.

      刪除
    2. 「放入口」,明白嗮!

      刪除
    3. Desafinado>> 食春卷梗係放入口啦.
      搞一爺>> 你係咪諗咗泰國啲真人表演??

      刪除
  8. 我響老撾法國餐廳食春卷都係手指大小。

    回覆刪除
    回覆
    1. 手指大小係咪唔夠喉吖? 大大碌先正嘛.

      刪除
  9. 新鮮熱辣辣炸出來 , 好正呀 !

    回覆刪除
  10. 你呢碟唔係美式egg rolls嚟㗎,係spring rolls
    美式egg rolls嘅皮係厚啲㗎,炸完會見到表面有啲起泡狀,好似wiki張相咁:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Egg_roll

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀. 但係我呢度應該冇嗰隻皮囉.

      刪除
    2. 因西人唔識整我哋中國人嘅春卷皮,所以egg roll便用了他們的薄薄pancake 皮,不過此皮炸出來不及春卷皮脆。
      其實這pancake 皮不難做的,我也間中有整呢!

      刪除
    3. 鬼佬嘅春卷皮如果就咁炸係脆㗎,啲餐廳會將春卷皮切成一條條然後拎去炸,啲人飲湯時會附上一小碟炸春卷皮,好似呢啲咁:
      https://cookpad.com/us/recipes/354319-crispy-chinese-soup-noodles
      不過呢種皮如果用嚟包春卷就無咁脆囉

      刪除
    4. 王子,你度有無tortillas餅皮?雖然tortillas係厚啲,都可以代替春卷皮:
      http://allrecipes.com/recipe/25502/southwestern-egg-rolls/
      我喺超市買過炸tortillas chips,口感同味道都幾似炸春卷皮㗎,不過就厚啲囉

      刪除
    5. Shu Siu> Pancake要返,我唔多掂。

      刪除
    6. tortillas餅皮有喎。咁我試吓先。

      刪除
  11. 攤凍咗唔好食,熱食又熱氣,所以好耐無食過

    回覆刪除
  12. 春卷熱辣辣好正, 不過要開油鑊, 都係去茶樓食. 香港食野方便d.

    回覆刪除
  13. 唔怕熱氣,又唔怕油煙...有咩獨門秘方?!!講嚟聽下...
    你炸的春卷可以用來放上cook book

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能由細阿媽都冇話食乜乜乜會熱氣。完全冇熱氣呢個idea。

      刪除
  14. 我媽以前成日都包春ROLL黎食...自己整真係好好食!

    回覆刪除
  15. 我都好鍾意食春卷架!要去SUPERMARKET睇下有無得買!
    BTW, 我哋以前係YAHOO識架,我當時好似叫DUMPLING,唔知你記唔記得我呢?

    回覆刪除
  16. 你咁鍾意食香口野,不怕生痱滋咩?飲鬼佬涼茶...啤酒解熱氣??

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇生痱滋喎. 啤酒我只係數飲一兩啖㗎咋.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.