2016年7月29日星期五

Lichterfest

每年都有搞嘅Lictherfest,7月23呢日天氣幾好,所以去咗睇. Check check上次睇原來已經係兩年前。

上次經驗呢個位最前係最清楚,但係早一個鐘到湖邊已經滿晒人. 上次企個位我諗經過兩年啲樹大咗,應該會遮咗個view。都係企後啲,喺馬路邊睇好過.

好多人企咗喺馬路中間個安全島睇㗎。(相中啲人)














歷時15分鐘,around十點完。Btw聽講奧地利十點後係唔可以放煙花㗎(除夕除外)。

27 則留言:

  1. 好有氣氛。

    咁多人聚集,驚唔驚有恐襲

    回覆刪除
  2. 好熱閙,不過同香港比,又差DD喎。

    回覆刪除
  3. 佢地有無似香港人咁, 一邊睇, 一邊嘩,嘩, 嘩?

    回覆刪除
  4. 呢d咁既節目,企係邊都冇怕啦,十零分鐘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要係要搵個地方冇樹遮個囉.

      刪除
  5. 英國都有時限,不過我附近成日有人生日都會燒煙花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗除夕我度平日冇人玩煙花.

      刪除
  6. 小兒科啲喎!
    不過都好過我呢邊……

    回覆刪除
  7. 唔駛企入人堆啦,散水都易啲

    回覆刪除
  8. 早一個鐘到湖邊已經滿晒人<--係香港人人追潮流嘅情況吓,近十年攝影大潮流,早半日已經滿晒人,set好晒腳架啦!

    回覆刪除
  9. 很久沒有在香港看現場煙花,太多人了,怕左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港睇現場我只係細個時去過一次咋.太多人之後就有童年陰影。

      刪除
  10. 雖然無香港果啲咁勁,但係近距離睇,依然係靚同震撼

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋香港睇太多人啦,咪搞。。。

      刪除
  11. 咩節日黎架?有煙花放咁好

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係啲乜嘢節日。只係每年都有嘅活動。

      刪除
  12. N年沒有出去看煙花,尤其是近年在不少親朋家中露台已經可以看到。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.