2017年2月4日星期六

Mozarthaus Vienna

1月29  維也納莫札特故居開放日免費,見好耐冇嚟過(睇睇個blog都有6年)又有新展覽,咁又去行吓啦.
博物館係好多人企喺門口嗰棟。莫札特一家人住一樓。

由頂開始睇.
Btw呢日仲有莫札特古力送添。
博物館唔准影相的。但係見冇乜工作人員,其他人都影,我又影啲啲啦.


最後去到莫札特住嗰層。
歷史資料話佢哋個層裝修好靚。博物館維修時喺牆身四十層歷代油漆下發現門口位置原有嘅裝飾。
可能係莫札特BB時間睡房個天花。佢哋一家搬嚟住時已經係咁.
望出去嘅街景。
同一個歌劇唔同演繹版本同時播放。
中間係模擬以前嘅表演。
唔好意思喺博物館影咁多. 咁影吓紀念品店。




33 則留言:

  1. 呢度好值得睇
    莫扎特BB啓蒙CD香港都賣到成行成市

    回覆刪除
  2. 有機會要來看看。
    莫扎特古力食過一次!

    回覆刪除
  3. 呢個我未去過,去過薩爾斯堡個間

    回覆刪除
  4. 你哋市區啲大廈係咪普遍無𨋢,要行樓梯呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 一d d 啦,好多舊樓都加咗lift,有d百幾年前已經有lift.

      刪除
  5. 奧地利一定有很多…這樣有名音樂家的博物館?唔俾影相就真係好嘥……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知仲有舒伯特,海頓,貝多芬博物館。

      刪除
  6. 個D朱古力真係長賣長有

    回覆刪除
  7. 我上次去佢故居喺薩爾斯堡嗰間。

    回覆刪除
  8. 莫札特個剪影真係好易認,免費入場就一定睇啦

    回覆刪除
  9. 四十層歷代油漆!!@@
    我都想歷地重遊

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾百年只係四十幾層又唔算多喎.
      舊地重遊囉.Plan吓啦.

      刪除
  10. 回覆
    1. 以前我覺得好甜㗎。所以唔會買嚟唔食.
      但係知係咪習慣咗呢度嘅甜度,定係年紀大味覺退化,今次食唔太甜喎.

      刪除
  11. 佢故居成座大廈都係開放比人睇?而家成座大廈都無人住?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最頂樓仲有人住㗎。趕唔走。

      刪除
    2. 最頂樓仲有幾多戶人家住㗎?如果剩得一戶住晒成座大廈,都幾恐怖喎 :p

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.