2017年2月14日星期二

tictac

伏味好濃嘅tictac又出咗新嘅Simpsons版。得一款,packing個圖我like喎.

入面有九個唔同圖案。Homer喺之前嘅donut味見過.
可樂味,幾似喎.
今次冇中伏。

48 則留言:

  1. 相信你一定買咗好多,咁買咗幾多盒?

    回覆刪除
  2. 我估你會叫情人扮演Simpsons人物,然後……玩到好high。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!好似你最鍾意扮醫生帮人檢查身體咁囉!

      刪除
    2. 咁你做咗男士健康檢查未? 要唔要我幫你check?

      刪除
    3. 經驗豐富未必夠專業,咁你描述清楚步驟同重點,等我睇吓你係咪夠料喎!😜

      刪除
    4. 用手指探吓啦,仲有扌豆 吓袋袋咁囉.

      刪除
  3. 閃神人物呢3個你至愛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實Bart我like多啲,但係Homer嘅產品多好多.

      刪除
    2. 唔係囉, 我見好多產品都係Bart.

      刪除
  4. 我成日都覺得 Homer 似 Bruce Willis XD

    回覆刪除
  5. 幾靚,連糖也貯埋定只貯個盒?

    回覆刪除
  6. 會唔會每款都留番一粒唔食做紀念架?

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 你指味道,size,定係....????

      刪除
    2. 入面有九個唔同圖案<-- 因爲我依稀記得

      刪除
  8. 你有冇朋友都鍾意閃神呀?

    回覆刪除
  9. 唔買多盒?食咗咪無囉??

    回覆刪除
  10. 見到你大婆都會諗起佢十幾年前預測Trump會當選,好攪笑 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知仲有乜其他預言。

      刪除
    2. 大把,google "simpsons predictions" 啦
      最近網上流傳張simpsons劇照,顯示亞Trump瓜咗,瞓咗喺棺材度,被證實原來係假嘅

      刪除
  11. 黃色的....糖!
    但有可樂...味!
    咁神奇!
    不過粒糖...好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 証明人工嘅食物,食味同顏色係可以唔同.

      刪除
    2. 好似....份子料理...咁..
      樣子....同味道..不掛勾...
      哈哈...

      刪除
  12. 呢隻糖細個間中食,到大個咗都冇再食過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個唔知係咪唔太多糖選擇,好多時都係買佢.

      刪除
  13. 回覆
    1. 我都係麻麻地,如果唔係我至愛做packing,我係唔會買㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.