2017年8月23日星期三

路經Alsey

8月6未去科隆前,去埋Alsey睇睇. 由Bruchsal到Alsey嘅路上會經過好多葡萄園。
Stadthallenplatz

四處都掛咗呢個裝飾,有啲聖誕feel。

睇google只知呢度幾靚,但係冇check任何資料,唔知呢度有乜睇.
Rossmarkt
Fischmarkt and old town hall
啱啱 6 pm, old town hall鐘樓有個公仔奏樂。
每日10:00, 12:05, 14:00, 16:00, 18:00, 20:00都有得睇.
Obermarkt嘅Nikolaikirche教堂  
Kirchgasse
時間關係,唔再四圍搵有乜睇,於是繼續上路。

24 則留言:

  1. 睇得電視多,我有個畫面喺葡萄園戶外長木枱歎紅酒品嚐地道菜,有冇咁嘅行程架?

    回覆刪除
  2. 你好似年年都去科隆
    好耐冇見呢d響鐘公仔,仲記得新世界果個,差唔多夠鐘d人已企係度等

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多年年都去.我當咗係我屋企嘛.
      我完全冇印象新世界有.

      刪除
  3. 響鐘公仔,係德國幾處地方有見過!

    回覆刪除
  4. 我發覺好多屋子都差不多一樣,如果唔認真認住,咁容乜易蕩失路?

    回覆刪除
  5. 嘩,未到中秋已經可以感覺到聖誕,一有雪就真係快到啦。

    回覆刪除
  6. 你好似年年都去科隆睇傢俬展?

    回覆刪除
  7. 不如你在科隆建間行宮啦,反正你都成日去...哈哈!

    回覆刪除
  8. 暑假有聖誕裝飾,歐洲果然係最重視

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.