2017年8月26日星期六

薰衣草曲奇

早早早早前睇過一個食譜要用到薰衣草。邊度可以買到薰衣草煮嘢呢? 嗰啲薰衣草香囊嘅又唔知有冇落香劑喎。諗起德國friends屋前種有薰衣草,於是今次個trip就剪啲帶返維也納。

有咗薰衣草但係隔咗太耐唔紀得係乜食譜。於是用偵探頭腦,薰衣草法國出名,所以就摷吓啲法國食譜。真係畀我搵到。係薰衣草曲奇!

250g 麵粉,120g 糖(我已減咗糖),一茶匙薰衣草碎,200g 牛油,少少鹽。
所有嘢搓好.雪番實。印模。180C焗15分鐘。
我頭一盤燶咗啲。食唔出有薰衣草味.第二盤(上圖)只有微微薰衣草,下次可以落多啲。
 

28 則留言:

  1. 回覆
    1. 食嗰時只有少少味.下次要落多啲。

      刪除
  2. 個樣唔差。👍
    都識整,係咪冇買曲奇食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 😒特色器官形狀最啱王子送生日禮或自用 去滿足願望。

      刪除
    2. 器官會有乜特色呢?

      刪除
  3. 非常愛薰衣草的味道。

    回覆刪除
  4. 面頭撒幾粒咪增味又靚囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前好鐘意Laura Calder嘅"French cook at home"佢都整過.

      刪除
    2. 我見人整cake係喺icing面加幾粒.

      刪除
  5. 下次用玫瑰,咁咪叫玫瑰曲奇?

    回覆刪除
  6. 又打8號風球,來八卦下,又見你煮野食,真係有眼福..只有得睇無得食.
    薰衣草我like來用多, 用來食就麻麻了.

    回覆刪除
  7. 薰衣草香囊裡面嘅薰衣草唔食得㗎,要買食用薰衣草(culinary lavender),舖頭無就上網買啦,amazon有㗎
    我好似食過lavender chocolate,印象中薰衣草味唔突出

    回覆刪除
    回覆
    1. 你乜都叫人網購,個網店係咪你開㗎?

      刪除
    2. 係就好啦 :p
      但事實係網購乜鬼野都買到嘛,食用薰衣草呢啲冷門野你九成九唔會喺舖頭搵到
      另一事實係網購好多時的確比舖頭平,因佢哋唔使比貴租租舖頭同請sales

      刪除
  8. 我有玫瑰花乾,下次學你嘅方法做下先。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.