2017年8月28日星期一

Food Festival

8月26 行完街街返屋企途中見有人載歌載舞。

好似乜國籍都有...
原來係唔知啲乜嘢教。我記得喺香港都見過西人嘅信徒。因為男嘅係剃光咗個頭,但係頭頂有條辮仔.好易認。
個神位.
有司機的。
有曲奇派。
教會有講座,瑜伽,素食,烹飪。。。
之後又出動。去八MQ嘅Food festival。
葡撻呀!!
平過我幫襯開嘅。
黑色burgers, hot dogs。喺呢度唔算係新嘢,但係好似冇hit過.
Burger呢個熱潮仲持續。場中仲有好幾個burger檔。

非洲嘢。影低個名自己試吓煮.
我以前煮過Mafé㗎喇。

開椰青。
有表演。
 Churros 5歐我覺得太貴了.
荷蘭pankcake。好似日本章魚丸嘅整法。可用bitcoin付款。
奧地利傳統食品....我最怕食的。

好似係中亞地方食品。
Cocktail雪條。
含酒精的。
同場仲有賣衫嘅檔口.
喺呢度又見到呢個騎呢教。


佢哋喺呢度都有賣食物,賣書。仲有畫手.

31 則留言:

  1. 印度教黎架,留辮多少係好有講究
    黑漢堡好多地方都有,冇乜特別
    你淨係食葡撻咁少

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊嗰派系呢? 騎騎呢呢咁.
      黑漢堡所以hit唔起。

      刪除
    2. 奎師那, 好大既宗教團體並富有爭議性.

      刪除
    3. 咁騎呢明顯富爭議性.

      刪除
  2. 神壇 放咗 神油 (印度),你冇拎啲自用咪!
    冇試中亞(係乜國)食物?

    回覆刪除
  3. 估唔到王子鐘意食非洲野

    回覆刪除
  4. 王子,有嘢食你就一定早到,哈哈…

    回覆刪除
  5. 有咁多野食,睇到都開心。

    回覆刪除
  6. 非洲野我諗起非洲旅行時成日食的玉米糊Pap

    回覆刪除
  7. 個宗教係International Society for Krishna Consciousness (ISKCON), 又叫Hare Krishnas,中文名好多叫法,你自己去wiki睇,係印度教嘅係其中一個分支,1966年由一個喺紐約嘅印度人所創,60-70年代啲白人嘻皮士好興加入,所以你喺香港見到西人信徒,佢哋都可能係嘻皮士,披頭四嘅John Lennon同George Harrison各有首歌歌詞提到 "Hare Krishna",George Harrison直情入咗教添,呢個教同其他宗教一樣有過醜聞:
    https://en.wikipedia.org/wiki/International_Society_for_Krishna_Consciousness

    葡撻2歐一個?咁你買咗幾多個?
    我試過韓國麵包舖嘅蛋撻同葡撻,中伏!啲撻皮淋嘅
    開椰青嗰個野(個男人左手揸住嗰個不銹鋼嘅野同埋個黃色鎚仔)我想買㗎,但要差唔多40蚊,想等睇吓佢會唔會有特價

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之就係騎呢教。
      我冇買呀。見佢好似唔熱嘅。搵日去門市幫襯。

      刪除
    2. 乜都要開好多椰青咩??

      刪除
    3. 而家夏天我每次買餸都順便買個椰青,汁好飲,肉好食,好有益

      刪除
    4. 開椰青嗰檔,其實係賣椰青定賣開椰青個野?

      刪除
    5. 我就麻麻地椰青。佢係賣椰青㗎。

      刪除
  8. 咕唔到印度教d節日在個邊都搞到咁有聲有色喔...
    d 漢堡好巨型啵!

    回覆刪除
  9. 若是美食節,好似又細左小小。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.