2017年8月30日星期三

齋Chili con carne

喺科隆煮飯,因為德國friends係食素嘅,咁就煮我嘅拿手好菜齋肉醬意粉。
剩咗一大包豆渣乾帶咗返嚟,要諗吓煮乜好.見個packing係chili con carne,咁就搵食譜煮啦.
https://www.bbcgoodfood.com/recipes/3228/chilli-con-carne

參考咗食譜,份量如下.
一個大洋蔥切粒, 兩瓣蒜頭切蓉,一條甜紅椒切粒, 一茶匙辣椒粉,一茶匙paprika粉,一茶匙cumin粉,發開咗嘅豆渣500g,300ml 湯,400g 番茄蓉,半茶匙marjoram,一茶匙糖,兩湯匙茄膏,410g kidney beans。
洋蔥,蒜蓉炒香,落紅椒,豆渣炒多五分鐘。加辣椒粉,paprika,cumin炒炒.再落 湯,番茄蓉,糖,茄膏marjoram慢火煮廿分鐘。最後落豆煮多五分鐘。
個味好似㗎,係欠咗肉味囉. Btw奧地利人係配麵包食的。
註>用熱水發開咗嘅豆渣要過幾次水先冇咗陣怪味㗎。

22 則留言:

  1. 豆渣整包,糕,撈d嘢煎餅乜都得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲發開係好似免治肉咁,整免治肉嘅東東應該啱啲。

      刪除
  2. 雖然係素食,不過好重口味。

    回覆刪除
  3. 營養師話每周所攝取嘅蛋白質除咗動物蛋白外,都要食番某定量嘅植物蛋白先至夠健康架,所以,我每周飲食習慣會打1碗黃豆,豆漿加落麥皮整早餐,而剩低嘅高纖豆渣就整豆渣餅午、晚餐食,睇得見嘅益處係第二日上厠所好暢順,
    覺得排清毒素個人都靚啲,仲慳番好多買肉錢,真係一舉兩得,推動我堅毅執行呢項良好嘅飲食習慣,減少病痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係DNA嘅錯,強調係初始……初始……初始踏入衰老期,老人好鬼易病,病咗又好鬼難好番,目標係追求快樂人生,有健康有快樂,改變吓,加番多啲健康餐,係被逼向現實低頭。

      精算師上身,乾黃豆1碗$2咋(發水黃豆多2~3倍),冇發水豬肉1碗$40,營運肉身成本降低咁鬼多,冇乜理由唔食豆啫!

      刪除
  4. 豆渣可以做出這樣菜式,有營養時又可慳番啲!

    回覆刪除
  5. 我都令願食素的,mince meat 其實有好多肥油。

    回覆刪除
  6. 原來科隆有豆渣賣,係咪喺啲健康食品嘅超市先有?你度有無?
    聽講炒乾啲豆渣,口感似肉鬆喎,試吓再向我哋報告?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度只有一間普通超市有賣。
      佢呢款豆渣乾已經好似免治肉咁一粒粒.我估唔可以煮到變肉鬆嘅質感囉.

      刪除
  7. 有冇試過煮最經典的咖喱面筋和酸面筋比德國friend食下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 面筋整要好多功夫㗎。整咗唔食嘅點算。所以冇煮過.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.