2017年12月15日星期五

做觀眾

12月7去咗做電視節目觀眾。呢度電視節目原來好多都係外判咗. 拍攝唔係喺電視台,而係去外判商嘅studio。

觀眾我估有過百人,等咗大半個鐘先可以入studio.
唔知係咪嘉賓遲大到,有位工作人員同大家熱吓身,講吓笑話,教大家乜時候拍手等。
仲有扮嘉賓進場,叫我哋拍手,然後拍攝觀眾興高采烈嘅情況。我估係之後剪接用.
呢個係一個新節目Helfrieds Strenge Kammer嘅首集。係一個搞笑talk show(類似美國嗰啲) 將會喺能量飲料集團嘅電視台播出. 但係唔知電視台會買幾多集,所以都唔知會拍幾多集。播出日期都未知.
去廣告時間其實係冇休息,即刻繼續拍。只係播預先錄製嘅外景時,有人嚟同主持嘉賓補粧。
節目一氣呵成,中間冇NG. 但係成個節目完咗導演先通知有嘢唔記得拍,要最後位嘉賓埋位再拍過. 之後收音師又話結尾收音唔好,要拍過. 但係啲嘉賓都走咗了.我估靠剪接啦.

18 則留言:

  1. 乜咁似強國俾錢人扮觀眾俾反應
    同埋d人做嘢好求其咁

    回覆刪除
  2. 王子有冇做誇張表情博出鏡?

    冇獎金、冇獎品 、又冇養眼肉體 ,你係唔會出席喎?好奇怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為有得食嘛,可惜連水都冇杯。

      刪除
  3. 我都做個幾次觀眾,製作形式都係差唔多,有場務提你幾時拍手,幾時停

    回覆刪除
  4. 其實我覺得呢度都係差唔多, 呢度有位演員 José Garcia 起初都係做呢D攪氣氛嘅出身架

    回覆刪除
  5. 我讀初中時已分別去過兩間電視台幾次,因為有紀念品送和有飲品喝…
    王子,你今次又有乜收獲?

    回覆刪除
  6. 我都做過幾次勁歌金曲現場觀眾,到時到候就有場務叫我們拍手掌,跟著就叫口號,之後又拍手,好似機械人咁,好假。

    回覆刪除
  7. 無野食無野派,乜都無,連搭巴士錢都蝕埋 :p

    回覆刪除
  8. 無記果啲通常有紀念品派

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.