2018年7月2日星期一

7.1奧地利頭條

7.1 奧地利嘅頭條係.....

1. 奧地利7月接任歐盟輪任主席,期6個月。
2. 奧地利人抗議每天12小時工作
其他歐洲國家講梗減工時,反而奧地利要加.明顯政策係傾向企業。我如果喺維也納都會參加抗議遊行!!! 
啲冇腦政客話12個鐘係自願喎。佢哋有冇諗過如果你唔開12個鐘,我估老闆會搵其他理由炒你囉.
如果間公司真係咁多嘢做,不如請多個人,可以減低失業率添啦. 

維也納周六有近十萬民眾走上街頭抗議政府有意提高法定最高工作時間限制為每天12小時或每周60小時。

奧地利目前的法定正常工作時間是每天8小時,每周40小時;法定最高工作時間則是每天10小時,每周50小時。而奧地利新政府方面想要在下周就讓議會表決通過,修訂上述規則的理由則是,企業需要提高競爭力。
不過,奧地利新政府面對質疑,也調整了其最初的方案,承諾新的法定最高工作時間只能在員工自願基礎上才適用。
節錄自>http://trad.cn.rfi.fr/20180701-20180701-nico-desk-2-autriche-forte-mobilisation-contre-la-journee-de-12h-de-travail



24 則留言:

  1. 一日12小時,沒有怎見過歐洲人返咁長時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係冇乜人做咁長。自顧另計囉.

      刪除
  2. 有冇咁多嘢做呀要返咁多個鐘

    回覆刪除
  3. 啲人做嘢咁鬼慢,加工時都係得個吉。
    老闆都係諗吓 AI搭機械人仲化算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係十二個鐘嘅話,做嘢一定要嘆慢板。

      刪除
  4. 回覆
    1. 咁又唔知喇。但係所有工種都計劃max.12hrs.

      刪除
  5. OT果啲鐘數人工係咪有三工四工先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數都係放假,啲老闆盡量都唔會畀錢.

      刪除
  6. 我記得以前美國同事每日返多D時間, 就可以返四日, 奧地利係咪咁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咁㗎。但係打工仔怕老闆日日都叫你開12個鐘,冇機會補畀你.

      刪除
  7. 我估就算議會表決通過咗都未必有公司會實行,你度啲人不嬲hea做,你都講過郵局甚至唔開門都得,99%嘅人係啋你都傻,夠鐘放工就自動鬆人(未夠鐘都會動鬆人)。
    你話唔開12個鐘,老闆會搵其他理由炒你,都要睇咩工種,如果係低技術工,就算你返足12個鐘都一樣好易比人炒,如果係專業食腦嘅工,我始終相信,你真係有料,做到野,幫到老闆手,好多過往功績,自然無理由炒你,真係唔使驚喎 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司似乎會呀。所以電車,火車開始罷工。機場都會罷工喎.

      刪除
    2. 開始咗罷工嗱?會影響到你嗎?佢哋通常都有工會幫佢哋出頭講數

      刪除
    3. 我依家唔係維也納都冇影響嘅。

      刪除
  8. 你唔喺維也納呀? 你喺德國呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺奧地利嘅Bad Transtein。你睇番我前幾篇blog就知.

      刪除
  9. 所以香港人淨係識睇外國好嘅一面囉,每度都有類似問題嘅,多謝王子

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多香港人都想像唔到歐洲最高工時會係12個鐘。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.