2018年8月30日星期四

買物雜記

之前提過我呢邊豆腐好普遍。差唔多間間本地主流超市都有賣。但係就賣西人嘅硬豆腐。
以下呢款係橄欖豆腐。

陣陣橄欖味. OK嘅。
以下呢個就把鬼。蒜香番茜味。油浸豆腐,一啲蒜頭,番茜味都冇.我要點美極食。
古力出咗麵包醬,我只買咗兩款。麥提沙幾好, 醬內有微型麥提沙嘅心. Bounty就覺得係椰子醬囉.冇特別。
個玩具把鬼。呃咗我呢啲無知嘅小朋友添。
  有前冇後。

唔知大家又知唔知出奇蛋有大隻版嘅呢? 包保係有關嘅玩具。
 都係麻麻.

最近終於買咗條民族皮褲喇。超市貨式都要80歐呢. 難得呢個價錢質地軟熟(羊皮)就忍唔住買了.
 就由Hong Kong's next top model示範。
新出嘅口膠,有幾款口味.我揀咗西瓜。細細粒,一粒當然唔夠喉啦。一次過要拍幾粒.
最近去咗德國入貨。見到呢款英國出嘅啤酒味薯片。
唔覺有啤酒嘅味,啲薯片係啡色的。
去德國唔係放大㗎喎,做乜呢? 好快開估.

42 則留言:

  1. 橄欖豆腐我都一定會買
    呢d把鬼玩具係你d弱智先會買😅
    乜事著成咁去嚇鬼呀,對襪套搞到腳更加短😂😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有好多騎呢味,下次介紹吓.
      見係二奶嘛,咪買囉.
      襪套保暖呀!

      刪除
  2. 哈哈,王子好似比前發福左小小喎。
    估唔你喜歡出奇蛋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊只小小.
      出奇蛋有吸引嘅玩具我會買㗎。

      刪除
  3. 回覆
    1. 過咗嚟住就一直想買㗎喇,但係過百歐又唔捨得買喎.平嘅啲皮又硬。終於見有心水嘅,咪買囉.

      刪除
  4. 我鍾意椒鹽豆腐,增味豆腐係咪興生食?幾$?一盒?克
    好吸引我買👍
    €80嘅短褲太貴,我會繼續唔買!仲乜破戒?😖
    啡加藍都係冷色系,灰灰沉沉拖低我心情,雖然我依然係陽光大男孩😁,換上橙/紅/黃會令我更陽光。
    腰圓似我喎!😩


    回覆刪除
    回覆
    1. 椒鹽豆腐好食吖. 呢度豆腐有冇味o既都係生食架.唔記得幾錢喇。下次話你知.
      短褲過咗嚟住就一直想買㗎喇.
      綠色嚟㗎。紅色格仔衫都係傳統嘅,我買時冇貨。
      似你冇樣好.

      刪除
    2. 哈哈哈哈哈…你地兩個幾夾~~

      刪除
  5. 呢個薯片好好味呀!!我依家係愛爾蘭呢到,去健力士brewery 買咗幾包,好快就食晒lu...食落似日式醬油烤米餅嗰味,yum yum!!

    回覆刪除
  6. 健力士啤酒味薯片食左,好好味。但要在lidl 才有機會買到。 英國算係咁,間間超市都有正常豆腐賣。 果兩樽醬,香港早前好hard sell ,我差D都中招,我知一定係好甜架。 你個look咁靚仔,成個teenager 咁喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯片雖然冇啤酒味,但好食.
      我呢邊只有硬豆腐。
      o個兩樽醬真係好甜吓.
      你真係識氹人開心.

      刪除
  7. 橄欖豆腐係咪比淨豆腐貴?如果係就買啲橄欖自己撈勻啲豆腐咪一樣 :p
    民族皮褲係咪made in Austria㗎?會唔會著出街?
    下次買到紅色格仔衫再示範一下 :p
    你平時喺屋企著鞋通屋走架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係同價。
      冇寫made in邊度.着咗啦.
      紅色格仔要襯另一款襪。
      酒店嚟㗎。

      刪除
    2. 咁你著出街有無惹來奇異眼光呢? :p
      奧地利人平時會唔會將民族服當便服著出街㗎?
      你條褲無吊帶嘅?會唔會唔夠正宗㗎?
      雖然係短褲,但又皮製又長襪,唔熱咩?

      刪除
    3. 我估有人望嘅。但我冇理人嘅目光。
      通常係啲節慶會著。但都見有啲鄉下人開工都著。
      有帶係另一款,都係正宗嘅。
      我著呢日唔熱囉,只有9C。

      刪除
  8. 奧國的豆腐咁多調味?!...咁有冇純白豆腐?!!
    Kinder香港都有…不過唔知裡面玩具咁大~~
    最後點都要講一講…民族褲好靚, 你咁襯法著起都好型丫…

    回覆刪除
    回覆
    1. 西人都有純白豆腐.
      大嗰隻係大玩具。
      人哋傳統係咁襯㗎。

      刪除
  9. 你個短褲look會在什麼季節出現?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只喺夏天。冬天唔可以短褲啦。

      刪除
  10. 條民族褲唔錯,第時去睇巡遊可以著埋去啦^^
    下次著出街叫friend幫你影下背面係點嘅!!
    咁中超會唔會有百福山水果啲賣?
    藍精靈飛機我覺得造型幾靚,但個色唔靚
    二奶如果係磁石貼會幾靚,有前無後都ok嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 着咗啦.
      背面係>>虎背熊腰
      中超有,但係我鍾意食硬豆腐多啲。
      個色可以好少少。
      係喎,出磁石好過啦.

      刪除
    2. 唔係講你呀,係想睇下條褲背面係點喎XXXD

      刪除
    3. 重口味想睇人後欄。

      刪除
  11. 條褲好靚,比我見到一定買!🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去過咁多地方有冇買過啲民族服裝?

      刪除
    2. 冇買過,最想擁有蘇格蘭裙,但好貴!

      刪除
  12. 王子做咩真人不露相呀XXD
    西瓜味tic tac有興趣!

    回覆刪除
  13. 民族皮褲係香港會著出街嗎?😅
    外國豆腐都係唔食算了

    回覆刪除
    回覆
    1. 啤酒節囉.但係我估香港嘅天氣皮褲好難打理。
      我反而鍾意食鬼佬豆腐。

      刪除
  14. 除左橄欖油外,橄欖我麻麻。
    王子,你個造型...咁似日本宅男既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見我出奇蛋都買嘅就知我有幾宅啦.

      刪除
  15. 你快提意下百福開托歐洲市場..XP

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.