2018年8月16日星期四

Uszka (Polish 'Little Ears' Dumplings)

平安夜喺波蘭人屋企食過嘅Uszka餃。終於出手自己整喇。食譜搵咗以下呢個.
https://www.thespruce.com/polish-little-ears-dumplings-uszka-recipe-1137495

餡> 100g 脫水雜菇浸軟切粒(菇菇水留起),一個小洋蔥切粒,一湯匙麵包糠,兩湯匙parsley,一隻蛋。
炒香洋蔥後落菇,炒到收水.待涼。然後加parsley,麵包糠,蛋,撈好.鹽胡椒調味。
兩杯麵粉,半茶匙鹽,一隻蛋,三湯匙水(睇情況,我加咗三倍水).搓好後等廿分鐘。就可以包喇。
菇菇水加埋落波蘭紅菜頭湯度。包好嘅餃放湯煮熟。
我啲菇菇水幾深色吓,而紅菜頭我買咗真空包裝已煮熟嘅。所以個色唔夠紅。


29 則留言:

  1. 好似中式餃咁撈勻調味就包得,橫掂要煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 個餡唔煮咗先可能會變咗爆汁餃子.

      刪除
  2. 面頁睇細圖顏色同形狀好似鮑魚。😁
    齋餃?落啲肉碎啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮑魚我唔食嘅,唔會喺我個blog出現.
      個餃冇肉架.

      刪除
  3. Polish dumplings look like those in Ukraine and Russia

    回覆刪除
  4. 我初初見到張以為係鮑魚。

    回覆刪除
  5. 啲皮好似厚咗啲喎
    你整嘅好食啲定波友整嘅好食啲呢?
    會唔會再整啲比波友試吓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個摺疊位厚咗啲啫.
      其實隔咗咁耐我都唔係好記得人哋煮嘅係乜味.
      唔會啦.

      刪除
  6. 王子呢道菜雖是餃子但卻用飽汁扣佢…幾特別~~

    回覆刪除
  7. 等我聖誕節問吓在波蘭認識的波蘭朋友先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 問吓啦,睇吓係咪家家戶戶都會整嚟食。

      刪除
  8. 我去波蘭時,曾經跟當地人學煮過,我有食譜,要不要給你一份?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.