2023年6月18日星期日

辛斯海姆 科技博物館(上)

6 月9 一早搭火車去下一站Sinsheim 辛斯海姆 。嚟呢度係為咗參觀呢間科技博物館 Technik Museum。

Technik Museum Sinsheim係 Technik Museum Speyer 嘅分館。因為我去過Speyer嗰個,於是極力推薦友人嚟呢度。

去博物館嘅火車好滿,有啲人要企喺走廊。但係我附近有位婆婆嘅行李佔咗一個位。查飛嘅經過,向企喺度嘅哥仔講> 乜依家冇位要企咩? 個阿婆當然唔好意思啦,話佢冇力托件行李上頭頂個位。於是旁邊嘅人幫佢。搞到企喺到嘅哥仔好唔好意思。
我推薦呢間博物館係因為友人係飛機迷。








第一次見呢啲豬籠車。

 
 友人嘅評語話呢度啲展品太密集喇。







Harley Davidson 出嘅單車。

火車嘅車轆另外畀錢可以睇佢郁。

呢度好多關於打仗嘅野。我哋冇乜興趣睇。


德國知名單車手。




機尾。
機頭就得個殼,入面扮駕駛室畀人影相。
 
風琴畀 1 歐(每部)就可以聽。我玩咗三部。




呢部又係畀錢就可以聽。
音樂盒。
炸毀嘅坦克內部。
戶外展區。



17 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.