2023年6月30日星期五

Munich Day 1

6月22,隔咗兩個禮拜我又再次渡長週末。近近地去咗慕尼黑。

搭一早開出嘅長途巴。約一點到埗。酒店未可以check-in,就放啲行李喺中央火車站嘅 locker。開始我嘅行程。

首先嚟到呢間Museum of Urban and Contemporary Art (MUCA)
呢度多啲我識嘅藝術家嘅作品。




唔係我幅相 out focus。





將本雜誌打包又係藝術。

Banksy
法國一個示威嘅 posters。

Banksy. 冇話係copy,唔通係真跡?


Obey 個名好熟。但係佢啲作品我第一次睇。


法國street artist Invader 嘅作品。又係第一次睇。





博物館附近
係咪真係台灣嚟嘅過江龍?

之後就shopping。

啱晒球迷。我就冇嘢啱買。
居然係 made in Austria。
再去呢度。因為唔同城市佢都會有唔同嘅裝飾。









To do list 中要去嘅。
原來依家有食品部。即刻大手入貨。

14 則留言:

  1. 吞車改吞煲pot放辦公室。
    上堂夢遊少女放課室。
    蒙糊焦點混淆視聽畀政治人物。
    色情藝術刋物為何要包住出售。
    鐮刀鋤頭嘅流金歲月。
    双手揸住咗代表性食物?(城市唔同裝飾图下)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!可以領悟到咁多。你藝術細胞比我強。

      刪除
  2. 我都係拜仁擁躉,不過兩次到訪慕尼黑都同球會專門店緣慳一面😓

    回覆刪除
  3. 你張 out focus 都可以話係藝術品 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 真羨慕又渡長週未. 個go go 店好有特色, 你連去到德國也要朝拜印品呀.XD

    回覆刪除
  5. 搞錯呀,留咗又唔見咗
    MUJI食品有咗9世啦,餐廳都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 個blog係咁㗎,好多時都去咗。
      德國之前啲分店冇嘛。

      刪除
  6. 住歐洲真係好⋯⋯ 我呢度想旅行就慘lu...

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲有樣好係國土細。幾個鐘車就可以去到另一國度。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.