2023年6月15日星期四

斯圖加特 Kunstmuseum Stuttgart

6 月8 開始與有人出巡。搭早幾嚟到Stuttgart。

機場去市中心原本搭火車就可以。買咗飛,去到月台。。。乜冇人等車嘅? 我哋嘅機太早所以冇人?

望吓候車時間個牌,(只有德文)話機場與XX站之間因為工程,服務中斷。於是搵個鐵路網絡圖睇吓,原來去市中心係冇車。機場大台,售票機都冇告示。咁都得!

返回入境大堂,見有往地鐵站嘅指示。咁跟住行啦。上咗車,搭咗幾個站之後,廣播(只有德文)話因為工程,下一站係尾站,請所有乘客落車。原先呢個站仲有第條地鐵線去市中心。當搵月台之際,又見指示話呢個站啲車只往機場方向。。。咁唯有搭接駁巴士再轉地鐵啦。

酒店未可以check-in,於是拎埋行李去藝術館 Kunstmuseum。

特別展仲有幾日先開始。唯有睇吓常設展館。

呢度我2021年尾嚟過,所以冇乜新嘢換咗。


點可以啲氣球唔漏氣嘅呢?
個"電視" 係投影。


一大疊保鮮紙。


直情係街邊啲塗鴉。
包裹嘅labels.

蜜蠟房。


18 則留言:

  1. 出門最怕遇上交通阻礙。
    呢啲展品真係唔識欣賞。

    回覆刪除
  2. 人地生疏旅客常摸門釘。
    係工人亂放冷氣機槽。

    回覆刪除
  3. 應該好在王子識德 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 第3張用乜嘢整又唔影清楚d

    回覆刪除
  5. 嘩,萬一遊客不識德文咪大件事!!唔知點算喎。

    回覆刪除
  6. 我係德國試過火車改左月台,同樣只得德文講播。好彩我見月台上無咩人等車,即刻走去搵人問,又好彩比我問到個識英文嘅,先至冇搭唔到車

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,德國係會隨時轉月台㗎。

      刪除
  7. 記得當年去英國,啲地鐵話服務中斷就中斷、封站維修等都幾常見。係香港先至群情洶湧,香港人真係要睇多啲呢個世界。

    回覆刪除
  8. 上星期香港高铁, 后面D火车 delay 冇广播。 我行去睇牌先知 delay. 問職員佢话可以即時上準備開既火车😅

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.