2023年6月22日星期四

法蘭克福

之前講嘅日資酒店位於法蘭克福火車站附近。 附近亦係長途巴士站,品流複雜。

行去酒店途中,有兩位東歐肥婆(應該係吉卜賽人)攔住去路,要我畀 5 歐。我真係睬佢都生芒果,推開佢哋。

6 月11 有一整個上晝市內觀光。


Frankfurt Cathedral
Stoltze-Brunnen
經過呢間博物館。
 我冇乜印象聽過呢個童話嘅?
Römerberg


肉體電視架。。。
Eiserner Steg

(下圖)歐洲央行。


鄉下仔出城,當然要睇吓啲摩天大廈啦。







嚟呢度主要係想去藝術館。(另開一篇blog 講)

仲有時間,見附近有一間藝術館 Frankfurter Kunstverein。於是入去參觀。








間嘢都幾多新媒體藝術,唔多啱睇。
路過Roman Ruins


食完lunch 仲見有時間,睇吓有冇觀景台之類可以參觀啦。

下圖兩幢中間嗰座Main Tower (最遠嗰棟)呢日有開。話係法蘭克福最高嘅觀景台。

觀景台位於54樓,買飛後經過安檢就上得。







(左)舊歌劇院。
遠處嘅機場。

16 則留言:

  1. 想當年,我就住係火車站出口一個街口嘅酒店,貪方便可以坐火車周圍去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺火車站附近,拖行李冇咁辛苦。

      刪除
  2. 我都大鄉里未去過法蘭克福。

    回覆刪除
  3. 初到美國機場,有個阿差質咗本唔知乜嘢免費書仔畀我,然後讚我英文好好,當我踏步走去轉機時佢攔住我,話本聖經要收錢,我立即質翻去佢手,掘佢一眼急走。

    肉體電視機:無乜露肉喎!王子手痕動手㩒晒四支操控桿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊都會有塞玫瑰花畀你再問你攞錢嘅人。
      數漏咗中間第五支操縱杆。

      刪除
  4. 個景好似麻麻地 (阿毛)

    回覆刪除
  5. N年前跟團去歐洲,第一站就是法蘭克福,當時係聖誕前,最深刻印象係去逛市集食香腸!

    回覆刪除
  6. 噢!還是睇風景啱我多D,藝術野真係不識令會,哈!

    回覆刪除
  7. 收買路錢嘅人見你華人又遊客,但又估唔到你住係歐洲😆

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.