2023年6月20日星期二

海德堡 奧妙展

6月9 離開Sinsheim搭火車去下一站 Heidelberg 海德堡 。

奧妙展上次嚟(2021年)冇去,所以今次一定要嚟。但係友人怕睇喎,於是四點半到埗,急急腳獨自趕喺五點last admission 前參觀。友人就拎埋我嘅行李去酒店check in。
 
 展館係一個室內泳池活化而成。

呢間標本公司最出名係佢嘅塑化技術。
王子嚟嘅時候學整pretzel.
嗰兩篤嘢之後塑化咗喺呢度展出。
 


以下內容會引起極度不安。怕睇嘅就直接去留言板啦。 
 
 
 
 




好多展品我以前都睇過。可能係其他分館搬嚟呢度展出。
隆胸。
乳癌。





呢位先人好多處,包括頭部,都鑲咗金屬。












18 則留言:

  1. 當年喺澳洲都有展覽,揾咗一段時間先有人夠膽同我去睇,有個節目教授即場解剖嘅地點好似係Heidelberg 大學入面。追擊的巨人對我影響太深,有幾幅相即時令我諗起啲巨人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未必個個都想睇。

      刪除
    2. 嗰個節目都有睇,當年一星期一集,裏面有現場觀眾,試過睇完第晚同朋友去食壽司,有一樣係有雞肉,即時諗起電視畫面,嗰件壽司無食落去,好似之後無再繼續睇個節目。

      刪除
  2. 其實係幾不安,但可增長知識。

    回覆刪除
  3. 生物、醫科、驗屍啱你。

    回覆刪除
  4. 真係。。。重口味。。。
    不是人人都適合睇!

    回覆刪除
  5. 當年人體奧妙展都想去睇吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱啱check過,啲巡迴展覽冇去美加。

      刪除
  6. 當係藝術品咁去睇,會舒服喲。

    回覆刪除
  7. 果條友背後好多爭議,話佢買屍體

    回覆刪除
    回覆
    1. 個展覽就強調啲C體都係捐贈嘅。現場仲有捐贈卡畀人登記。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.