2023年6月25日星期日

短遊雜記

6月8 星期四因為係奧地利嘅公眾假期,星期五攞一日假就可以渡長週末。仲問咗google 話嗰日唔喺德國嘅假期。。。咁即係可以喺斯圖加特去我想幫襯嘅舖頭啦。。。 

由機場搭梗車出市中心之際,見啲超市冇開嘅 。。。即刻再問google,原來呢日係呢個州嘅假期。。。
咁去超市就成為咗主要嘅shopping  地。其他城市冇舖頭想行。
影咗少少street art。

 
 
 

友人因為可以帶一位免費去 lounge。回程一早到機場喺個lounge度 hea。
題外話。歐洲食食吓嘢有人會嚟(東歐人)話佢好肚餓,問人攞錢。見有一位叔叔嘅做法幾好。
話說,有個家庭推住BB車,每枱去問攞錢。當時阿叔只見阿爸同阿B。個阿叔就話,你肚餓就坐低食嘢啦。咁個阿爸話佢哋冇錢喎。阿叔就話我請你(可能唔想佢拎啲錢去其他用途,唔賣嘢畀阿B食啦)。
阿叔亦單聲侍應佢會埋單,阿爸可以點餐牌上任何嘢。
點知突然成村人嚟咗。個侍應當然就問係咪全部都會埋單。阿叔就話我只畀一位錢 。。。。其他人知道當然走人啦。 

17 則留言:

  1. 係咪又係吉卜賽人? (阿毛)

    回覆刪除
  2. 呢處見到啲人係車上問人攞錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢處車就只係喺地鐵月台同車廂。

      刪除
  3. 諗起中文老師兼班主任,(但我哋係理科班,中四係英文老師,後來生仔中五又轉另一個,好奇怪點解都安排文科老師做理科班主任)喺7月改卷時 問同學有$1會唔會畀乞丐,大學家都(扮)有善心話會,咁你哋又思考吓公平播善,將你口袋嘅錢捐畀1000個,大家都收起善心,咁你哋咪唔公平又無愛囉?件事係証明人可以有愛,但唔可以『博愛』,亦唔可以對人人公平,仲有你咪少咗錢愛你家人,對你家人唔公平囉!呢個假設正好講啱呢個情況。

    回覆刪除
  4. 呢度都見唔少在食堂問人攞錢,男女都有。
    試過遇到個睇落 40+ 嘅阿叔來要 “食飯” 錢,隔離檯有個阿姐見個阿叔有手有腳又後生就問佢點解唔搵份工?阿叔話佢乜都唔識無人肯請。個阿姐就遞咗張名片俾個阿叔,叫阿叔隔日去個地址搵佢,佢俾份工佢做....
    當然,個阿叔識唔識得把握機會就不得而知喇 ~

    回覆刪除
  5. 現在香港都常有衣著光鮮女士,
    在街上叫人請她們食野,
    或要錢。。。
    通常是二人行的拍檔!

    回覆刪除
  6. 若人在異地,呢D情況我通常扮唔識聽...咁又真係唔識聽喎,英文係有限公司..哈哈, 在港就直情不理佢,現在不可以隨便用善心,好多人係利用人地既善心的.

    回覆刪除
  7. 開關後,而家香港好多連屋苑都成日有班玻璃心問人攞錢食飯,真係討厭

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.