2023年6月10日星期六

Donauturm

5 月29 友人話要畀驚喜我。未到目的地都未話我知呢晚有乜活動。

原來係嚟呢個塔Donauturm食晚餐。

Book咗枱食飯搭𨋢上都要收人錢 (優惠價)。
呢度一層係cafe,一層係餐廳。兩間都係旋轉嘅。
友人知道我未嚟過所以book呢度喎。我完全唔記得幾時話過佢知。

佢因為懶係神秘,只叫我著好啲。我平時都執得幾好㗎啦,所以冇在意。

最後著咗件卡通T同穿窿牛仔短褲赴會。友人當堂眼凸。因為呢度啲人出外晚餐都會著得光鮮啲。

三度菜嘅set 承惠59 歐。可以選 menu 中嘅任何嘢配搭。(食物唔記得影相。)


公眾觀景台。

最後經過精品店離開。

14 則留言:

  1. 好在冇因衣著而將你拒於門外。

    回覆刪除
  2. 王子個“飲樣”唔尊重友人一番心意。👎

    回覆刪除
  3. 王子點解咁失策呀,著牛記去,而且成59歐既晚餐食咩也不記得影相比我呢D窮人見識下,叫友人再請你去一次啦. 哈哈哈。
    優惠價搭𨋢上即係幾錢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,要話佢知唔記得影相,要去多次。
      折咗後9歐。

      刪除
  4. 好在無話俾件衫你著, 先俾你入場, 哈哈
    咁嘅格局, 59歐唔算貴啦 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 你朋友都幾有心哦,要珍惜 ;)

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.