2023年6月26日星期一

彩虹巡遊

 6 月 17 又係維也納一年一度嘅彩虹巡遊 Regenbogenparade。

今年有啲特別。因為友人邀請我上佢嘅貨車。知道會有好多人望,所以我好早就做準備,決定咗點打扮,就網購要嘅嘢。
我連鞋帶,襪都係彩虹㗎。
大家等貨車中。
各種打扮嘅貨車一齊到場。





我哋嗰架。

Drag Queens 係我哋呢隊嘅開路先鋒。






第一次呢個角度睇巡遊。











唔係咁多人好似我咁落本打扮。






我哋貨車上嘅DJ 亦係一位drag queen。
喺強勁音樂中企咗成五個鐘,好在我早有準備賣咗耳塞。

歡樂背後,警方拘捕咗兩位計畫發動恐襲嘅青年(某宗教嘅新移民)。

20 則留言:

  1. 你都幾落本,粉墨登場。

    回覆刪除
  2. 王子上車拋頭露面,都要揼本,可吸sugar daddy。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吸唔到呀。不如你直接介紹一個/多個畀我啦。

      刪除
  3. 係咪仲有成個月? (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,成個六月呀。但係主要嘅活動已經完咗。

      刪除
  4. 好用心裝扮喎~ 不同角度參與的確唔同

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩,王子好落足本喎, 今次不同角度睇係咪令舍難忘呀 ?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.