2023年6月1日星期四

Das 90er Festival

喺上一篇講嘅網站亦買咗露天音樂會嘅飛, Das 90er Festival (90年代音樂節)。

5月 26 。去呢啲活動唔准帶水係常識啦。原來食物都唔得。嚴格到香口膠,糖仔都唔得。好在我啲口膠得番幾粒,放晒入口就可以。但係友人有一罐仔糖,佢放晒入口之後,入咗場就𦧲番落個罐到。。。

有機動遊戲。
入場後每人得到一隻發光手鈪。
飲飲食食嘅檔口。我哋只係買企位但係大部份時間都坐喺飲食區。
通常呢度啲人星期五可以早放。可惜我就冇呢個福利。活動四點開始,我嚟到時East 17同No Mercy 已經出咗場。Atomic Kitten 已經唱梗。




Boy band: Caught in the act
Boys 就變咗麻甩佬啦。




被迫幫襯買嘢飲。汽水約 6 歐 @@
隻杯嘅設計好好。
單手可能拎幾杯。
Whigfield




Rednex









La Bouche


Dr Alban
暖場表演。

Masterboy, 德國嘅,我唔識嘞。
之後決定留耐啲,於是要醫肚。薯餅約6 歐一塊。
Corona



Magic Affair 。又係德國嘅,90年代我仲喺香港,當然唔識啦。





SNAP 冇聽哂就走喇,避開人潮嘛。

喺yt搵咗啲當年嘅mv ,你哋有冇一首識呢?



18 則留言:

  1. 汽水都6歐, 搶錢... (阿毛)

    回覆刪除
  2. 我係後生仔,一首都唔識呢啲老人歌。

    回覆刪除
  3. 超過一半都聽過,自認老餅一名😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 唯有話自己BB仔時就聽。哈哈哈。

      刪除
  4. 𦧲返再食咁癲,買過罐幾錢呀

    回覆刪除
  5. 同樓樓上一樣, 又不衛生...

    回覆刪除
  6. 可能歐洲通脹大,汽水同薯餅都要咁貴?!!...
    而且又唔畀人帶正常食物,真係食人"隻車"咩!!!!!

    回覆刪除
  7. 完全唔識, 又聽下好唔好聽先!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.