2016年12月28日星期三

叉電

友人攞咗架電動車嚟試,幾個鄉下仔未用過,一齊試試。
電動車最重要梗係叉電啦. 叉電站奧地利似乎呢間嘅網絡最大. 但係叉40%去到全滿要兩個幾鐘,太慢了.

了解過後,原來呢間公司有特快叉電站。40%去到全滿只係半個鐘啫。 
呢間公司係要入會,有三個plan,費用係每分鐘計。快速叉電當然每分鐘費用高啲啦.
隨車附有家居插頭。但係冇人棟大廈嘅停車場有電製。於是搵咗住house嘅另一人試吓家居叉電。
70%去到全滿要用12個鐘。真係傻眼。
用家嘅評語係住house嘅先啱用,仲要唔係揸長途,平時揸去shopping就OK。 

27 則留言:

  1. 香港初初都好少叉電站架,想買都要諗下
    依家連屋村停車場都有
    又出咗條例,叉完仲霸住個車位,過1分鐘罰5蚊

    回覆刪除
    回覆
    1. 霸住個車位我呢邊會抄牌㗎。

      刪除
  2. 我都有考慮換電動車。But....向業主立案法團申請自費在我們自置的車位安裝電掣,足足申請咗兩年仍未批,話牽涉好多好複雜問題喎。多數都係換番普通車喇。所以都係住house嘅先啱用,鍾意裝幾多個電掣自己話事。

    回覆刪除
  3. 屋企有得义電先至好買,唔係買咗要食頭痛丸。

    回覆刪除
  4. 我地都想環保, 可惜問過, 長期要揸成個鐘返工嘅佢計過, 係做唔到呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個鐘,好大可能唔夠電揸返工.

      刪除
  5. 我仲以為你講啲係大人玩的電動玩具車㖭!
    最近我呢邊有很多賣,貴的要差不多成千元。

    回覆刪除
    回覆
    1. 環保梗係大力推廣。但係叉電耐又唔方便係一個大問題.

      刪除
  6. 我呢邊都未普及,有啲購物中心有叉電咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要普及要起多啲叉電站先可以.

      刪除
  7. 你哋喺邊攞架電動車嚟試?如果想買車去車行試車,唔係有個職員倍住你哋試咩?
    個特快叉電站喺burger king隔離喎,可以一邊食飯一邊叉電 :p
    我度有啲有機健康食品超市嘅停車場有叉電站,又有啲比較新嘅apartments嘅停車場都有叉電站

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有人直接識得某品牌推廣部嘅負責人。
      BK有叉電站我估都係呢個目的.

      刪除
  8. 呢種電動車我就冇乜興趣,太多限制啦,反而對電嘅單車有興趣

    回覆刪除
  9. 叉電問題一日不能解決,電能車都不可能普及啦

    回覆刪除
  10. 咁無晒電至差滿電又要幾銀呢???

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.