2016年12月3日星期六

送乜好?

某本地網上商貿平台做咗個調查。啲人想要乜聖誕禮物,又最唔想要啲乜.

男人最實際,想要現金同禮券。女人最想去旅行。
男人最唔想收襪,底底。鐘都唔想要.梗係啦我都唔想人送我鐘。女人最唔想要工具。
我送畀人嘅已經準備好了.

26 則留言:

  1. 旅行係禮物?
    現金同禮券?又估唔到奧地利人都幾實際噃~

    回覆刪除
  2. 你係咪床下底搵d陣年屯貨俾人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 書唔會啦,陣年屯貨變黃㗎嘛.

      刪除
  3. 千祈唔好送杯俾我, 最怕, 王子就可以送現金, 我多多益善, 少少無拘

    回覆刪除
  4. 我揀大家唔好互送,開開心心食餐好就得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲嘢啱使互送都冇所謂。

      刪除
  5. 最唔鍾意啲人收了別人的禮物,扭手就轉送給你,連花紙都慳番,咁分分鐘收到的可以是先前你送出的……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做人咁耐好彩冇試過收番自己份禮物。

      刪除
  6. 最憎過年收到朱古力、蛋捲、曲奇餅,殲滅佢哋時會搞到我呢啲低低地新陳代謝嘅老野肥曬,已經叫人唔好送,或者同佢哋講平時我都會買嘅日常食品,唔好哂錢買啲貴貴嘅過年禮品,益哂超市好鬼唔抵,又對我健康冇好處。

    回覆刪除
    回覆
    1. 朱古力、蛋捲、曲奇餅我鍾意收㗎。

      刪除
  7. 一唸到過年過節或親友生日、新居入伙... 需要買禮物個d真係好鬼頭痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕買咗啲人哋唔啱用嘅嘢。

      刪除
  8. 收合用的日用品好d,實際!

    回覆刪除
  9. 嗰三本咩書嚟㗎?
    如果喺香港,唔好送書比馬迷喎 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 一本係花園DIY,一本係起屋的理由,最後係日曆一個.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.