2017年8月8日星期二

Pasta alla Norma

食得多肉,轉轉食齋啦.呢個mark咗要試吓煮嘅。
https://cooking.nytimes.com/recipes/1014832-pasta-alla-norma

大約500g 茄子,一湯匙蒜蓉,三四條辣椒切絲,500g 番茄切粒,一茶匙oregano,半杯basil碎,半杯芝士碎。
茄子切片,灑上鹽,煎至軟身。切粗條備用。中火爆香蒜蓉辣椒,加番茄,鹽,胡椒調味.煮至收汁.落茄子撈好,灑上basil同芝士碎。
呢個好好食嘅呢.一定有下次. 
相中冇pasta,因為我依家係喺weekends一次煮幾餐。放工後唔多想煮飯。

28 則留言:

  1. 雖然好食有益,不過半杯芝士只有25g蛋白質,呢度仲分幾餐食,每日需要60~70g蛋白質,要加雞蛋或茄汁豆或豆腐……長期咁食係會營養不良。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要攝取多d人體蛋白質.

      刪除
    2. 王子真身係蘭若寺姥姥吸壯丁精魂修練。😱🎊🎊

      刪除
  2. 話咗隔夜菜翻熱會產生硝酸鹽,致癌物質,你完全冇意識喎

    回覆刪除
  3. 許多時,我也會煮多些,分兩餐吃。
    這個菜唔錯!

    回覆刪除
  4. 你可以烚定啲pasta ,然後包起一份份,翻熱時加埋咪得咯。

    回覆刪除
  5. weekends一次煮幾餐>> 王子工作好忙?

    回覆刪除
  6. 西式齋我幾鍾意食架~ 令我憶起非洲Hostel食嘅齋漢堡、齋all day。西齋裡的茄子我覺得好美味。

    回覆刪除
  7. 我以前都試過星期日一次過煮大鑊飯食足成個禮拜,但唔記得幾耐之後就無再係咁,我估你都係煮煮吓又無心機煮,始終啲野係新鮮嘅先最好食
    其實最花時間係洗洗切切,你可以週末將啲肉洗好切好調好味,再分開幾份放入冰箱,每朝早攞一份出嚟放雪櫃下隔溶解,到夜晚返嚟炒兩炒就得

    回覆刪除
    回覆
    1. 你買餸時應該已經諗定,咁你雪櫃有乜咪煮乜囉,再唔係咪星期日寫低一個禮拜嘅餐單囉

      刪除
    2. 寫低一個禮拜嘅餐單>>我試過喇,擺擺吓唔見咗.....

      刪除
    3. 用手機寫,save咗佢就唔會唔見啦 :p
      你可以揾吓啲 meal planning app,睇吓有無邊個啱你用

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.