2017年12月7日星期四

White chocolate & macadamia blondies

早前見blog友整blondies,我又要整!
http://www.taste.com.au/recipes/white-chocolate-macadamia-blondies/0fc410b2-10f2-4782-982f-5e5da804eef7
150g 白古力,  100g 牛油,兩隻蛋,(我用咗)一包雲呢拿糖,190g 麵粉,145g 夏威夷果仁, 155g 糖。
今次懶醒去減糖,只係落咗120g. 個blondies居然唔夠甜。定係人老開始味覺退化?


22 則留言:

  1. 吓,咁都唔夠甜,我未用過雲呢拿糖,唔甜架?

    回覆刪除
  2. 做甜品一定要按食譜分量,不能自己加減,會完全影響成個味道!

    回覆刪除
  3. 係條紅色嘢西化咗,要食勁ㄨ。😢

    回覆刪除
  4. 因為你食慣左
    又或者啲白朱古力本身唔夠甜

    回覆刪除
  5. 哈哈...."定係人老開始味覺退化?", 王子係夠風趣抑或有自知之明 XXD

    回覆刪除
  6. 我最近做了一次咖啡布朗尼,因冇跟食譜,成品又甜又醜樣,不過都算幾好食!

    回覆刪除
  7. 第一眼以為係馬拉糕 :p
    咁你有無跟埋最後個步驟dust with icing sugar呀?唔夠甜咪dust多啲補數囉 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬拉糕個樣鬆好多喎.
      我唔灑㗎。

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀。唔係整呢個我都唔會買。

      刪除
  9. 我對白朱古力冇乜興趣,嗱,黑朱古力嘅野全部愛。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.